« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Video izradio: Leon Ormanec, 8.b
(Unaprijed se ispričavamo zbog nekoliko nedoličnih fotografija)
Učenici 2. razreda 31. svibnja realizirali su završnu aktivnost svog projekta Zdravlje u košnici meda započetog još u rujnu. Ova aktivnost sastojala se u posjetu pčelinjaka obitelji Paša, ujedno i roditelja našeg učenika. Dolaskom u pčelinjak učenici su se podijelili u skupine kako bi obukli pčelarska zaštitna odijela te obišli košnice. Gospodin Krešimir pokazao je učenicima kako se vadi okvir s medom i kako izgleda kada je prepun radišnih pčela. Pripremljene okvire s medom prenijeli su u prostoriju za vrcanje.
Pripremljene okvire s medom prenijeli su u prostoriju za vrcanje. Prije vrcanja svi su isprobali kako se specijalnim vilicama otvaraju voštani poklopci s meda. Nakon toga stavili su okvire s medom u vrcaljku. U njoj se okviri okreću oko svoje osi te se tako med iscijedi iz saćeta. Izvrcani med su ispustili iz vrcaljke preko sita u posudu. Svaki učenik dobio je staklenu koju je napunio svježe vrcanim medom.
Svi su isprobali i razne proizvode dobivene u pčelarstvu. Neki su prvi puta okusili propolis na žličici šećera, razne vrste meda i zrnca peludi. Za kraj su se zasladili namazanim medom na kruhu i sokom. Učenici su proširili svoje znanje o važnosti pčela u prirodi, medu kao zdravoj namirnici i ostalim pčelinjim proizvodima koji se koriste u zdravstvene svrhe. Uživali su raznim okusima meda i zaključili kako će med češće biti njihova namirnica za doručak.
Puni dojmova i novog znanja pjesmom su zahvalili obitelji Paša, a napunjene staklenke meda ponijeli su kućama. Zahvaljujem se gospođi Mireli Paša na suradnji i susretljivosti u ovogodišnjem projektu učenika 2. razreda.
učiteljica Željkica Čerepinko