stara molvarska jela

old recipes from Molve

Poveznice - link

knjiga mjeseca
KNJIGA MJESECA – LIPANJ
Ivan Jaković / datum: 2. 6. 2017. 09:58

Za kraj školske godine, nudimo vam jednu psiho-poslasticu u vidu knjige Lesley Garner „Životne pouke“. Naravno, knjiga je više namijenjena odrasloj dobi, ali možda se nađe netko u školi zainteresiran za čitanje životnih pouka. Recenzija u novinama „The Guardian“ za ovu knjigu glasi:

„Prekrasna zbirka kratkih eseja koji djeluju poput knjige za prvu pomoć u svim duhovnim i emocionalnim iskušenjima.“,

Dok sama autorica kaže:

[OPŠIRNIJE]

KNJIGA MJESECA – SVIBANJ
Ivan Jaković / datum: 16. 5. 2017. 11:55

Knjigu mjeseca svibnja preporučuju vam sve čitačice ove knjige jer su knjigom oduševljene. Knjiga je namijenjena tinejdžerima jer se radnja počinje odvijati u tinejdžerskim danima glavnih likova, ali i odraslim osobama. Riječ je uspješnom romanu Cecilie Ahern „Na kraju duge“ prema kojemu je snimljen i film, kojega vam također preporučamo pogledati.

[OPŠIRNIJE]

KNJIGA MJESECA – TRAVANJ
Ivan Jaković / datum: 6. 4. 2017. 10:16

Za travanj vam preporučamo jedan dirljivo obiteljski i topli roman za djecu koji je napisala Maja Gluščević, a nosi naslov „Doričin dnevnik“

[OPŠIRNIJE]

KNJIGA MJESECA – OŽUJAK
Ivan Jaković / datum: 8. 3. 2017. 12:58

Mašu, nastalu iz pera Sanje Pilić, znaju već svi klinci i klinceze nižih razreda i raduju se svakoj novoj priči o njoj. Po čemu je Maša toliko zanimljiva? Možda zato jer joj se događaju iste neugodne situacije kao i njima ili zato jer zapada u smiješne situacije, pa je zanimljivo čitati kako se izvlači iz njih? Bilo kako bilo, simpatičnim ilustracijama i još simpatičnijim tekstom, Maša je redovita sudružnica malim čitačima, stoga vam ovaj mjesec preporučujemo najnoviju knjigu „Maša i kazalište“ (najnoviju u našoj knjižnici, vrijedna spisateljica je u međuvremenu izdala još jednu „Maša i sport“, ali je nemamo u knjižnici).

Što se to zanimljivo dogodilo Maši u kazalištu? Pitanje je koje me zanima… Zanima li i vas?

[OPŠIRNIJE]

KNJIGA MJESECA - VELJAČA
Ivan Jaković / datum: 9. 2. 2017. 11:13

U mjesecu ljubavi biramo jednu online ljubavnu priču namijenjenu uzrastu viših razreda, a riječ je o romanu "Haj, ja sam online" koji je napisala Melita Rundek, svima poznata autorica lekitre "Psima ulaz zabranjen" (onima kojima nije poznata, tek će je upoznatismiley). Oni koji su čitali "Psima ulaz zabranjen" znaju Melitin stil pisanja i koliko jednu knjigu zna učiniti zanimljivom. Piše o temama koje su interesantne djeci i mladima, a o čemu je riječ u "Haj, ja sam online" saznat ćete ako je pročitate. "Haj, ja sam online" je novonabavljena knjiga u knjižnici, pa ako vam se svidi ovaj roman, preporučamo i još jedan novonabavljeni Melitin roman, a to je "Izgubljena u ormaru" laugh)...

[OPŠIRNIJE]

KNJIGA MJESECA - SIJEČANJ
Ivan Jaković / datum: 16. 1. 2017. 09:28

- „Bicikl duginih boja? Zar stvarno? Ma knjižničarka se to sigurno šali.“ – pitate se, ali ne, knjižničarka se ne šali, ona je zaista za ovomjesečnu knjigu mjeseca izabrala slikovnicu BICIKL DUGINIH BOJA. Dosta nam je bjeline, oblačnog vremena i hladnoće, vrijeme je da počnemo razmišljati o proljeću i bojama koje se bude u proljeće, a i o omiljenom limenom ljubimcu. Moramo ga ušminkati za prvu vožnju nakon zime.

[OPŠIRNIJE]

KNJIGA MJESECA – PROSINAC
Ivan Jaković / datum: 15. 12. 2016. 09:58

Kako odabrati knjigu mjeseca za prosinac, a da nema veze sa snijegom (iako ga mi u prosincu rijetko vidimo)… Dragi moji knjigoljupci, u knjižnicu je došla nova Jeffova poslastica s naslovom „Gregov dnevnik: snježna groznica“. Fanovi Gregovog dnevnika znaju što to znači. Znači da moraju čim prije do knjižnice po svoj primjerak knjigelaugh… Ali čim prije jer knjiga je samo jedna, a vas puno!

[OPŠIRNIJE]

KNJIGA MJESECA – STUDENI
Ivan Jaković / datum: 3. 11. 2016. 10:08

Za ovaj mjesec vaše knjižničarke Karolina, Franciska i Karmen vam preporučuju knjigu „MRVICE IZ DNEVNOG BORAVKA“ autorice Sanje Pilić.

[OPŠIRNIJE]

KNJIGA MJESECA – LISTOPAD
Ivan Jaković / datum: 20. 10. 2016. 09:50

Prošla je strka oko početka školske godine, već smo se svi navikli na školski ritam, a došli su nam i jesenski dani… Dani u kojima je najljepše zamotati se u dekicu te uz topli napitak i dobru knjigu provesti popodne ukoliko nemamo u planu pisanje zadaća ili učenje za ispit/ispitivanje. Za mjesec listopad vaša vam knjižničarka preporučuje knjigu „Banditska bakica“ koju je napisao David Williams (autor nekoliko vrlo zanimljivih knjiga za djecu). Knjigu je knjižničarka izabrala na preporuku jedne vaše prijateljice koja je knjigom ostala oduševljena. U nastavku pročitajte kratak, ali zaista kratak, sadržaj djela…

[OPŠIRNIJE]

RSS