« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Video izradio: Leon Ormanec, 8.b
(Unaprijed se ispričavamo zbog nekoliko nedoličnih fotografija)
Učiteljica hrvatskog jezika Marija Halaček posjetila je Ohrid i tamošnju osnovnu školu Leskoec, a u sklopu Eramus+ programa i aktivnosti „job shadowing“. Tjedan dana promatrala je rad škole, nastavu i djelatnosti stručnih suradnika te je upoznala makedonski sustav obrazovanja.
U Osnovnoj školi Molve i Područnim školama Repaš i Medvedička održana je i ove godine humanitarna akcija prikupljanja prehrambenih i higijenskih proizvoda Sabirna akcija „Solidarnost na djelu 2024.“ Akcija je održana od 10. do 31.10.2024. godine u suradnji OŠ Molve i Gradskog društva Crvenog križa Đurđevac. Prikupljeno je ukupno 113,58 kg i 15 litara hrane i 2,2 kg, 22,9 litara i 19 pakiranja higijenskih potrepština.
Ravnateljica GDCK Đurđevac Sofija Paša, 6.11.2024. g., posjetila je OŠ Molve i preuzela prikupljene proizvode koje će u predbožićno vrijeme volonteri slagati u pakete i raznositi osobama i obiteljima u potrebi.
OŠ Molve i GDCK Đurđevac zahvaljuju svima koji su sudjelovali u akciji prikupljanja kao i razvrstavanja i prebrojavanja prikupljenih proizvoda.
U sklopu Mjeseca hrvatske knjige već tradicionalno školsku knjižnicu posjećuju polaznici Dječjeg vrtića Pčelica, grupe Bubamare i Leptirići, i upoznaju se s pojmom „knjižnica“, „knjižničarka“ i „posudba“, a knjižničarka im uvijek pročita i poneku priču J. Cilj posjete je da djeca odmalena imaju doticaj s knjigama, kako doma, tako i u vrtiću, školi ili bibliobusu, a naša zadaća je djeci što više čitati i zajedno s njima uživati u svijetu knjiga.
Ove školske godine učenici 2. i 3. razreda sa svojim učiteljicama imaju projekt pod nazivom Zajedno različiti. Cilj ovog projekta je uvažavanje različitosti, promicanje tolerancije, senzibilizacija učenika za probleme i potrebe osoba s invaliditetom. Živimo u vremenu kada su učenici sve više okruženi predrasudama i stereotipima prema kojima se i ponašaju pa je nužno djelovati na razvoj njihove osobnosti. Učenici se u svakodnevnom životu susreću s osobama s invaliditetom, a ne znaju kako se prema njima pravilno ponašati. Zato je od najranije dobi potrebno razvijati znanja, osnaživati vještine i produbljivati razumijevanje različitosti te na taj način smanjiti predrasude, povećati prag tolerancije, povećati međusobno pomaganje te smanjiti učestalost međusobnih konflikata. Ovaj projekt će se provoditi tijekom cijele školske godine putem raznih radionica (građanski odgoj, UNICEF-ove radionice tolerancije), obilježavanjem značajnih datuma, ugošćivanjem osoba s invaliditetom, posjetom udrugama osoba s intelektualnim poteškoćama i druženjem s korisnicima Punine života.
Prvu aktivnost ovog projekta učenici su realizirali u utorak 5. 11. 2024. odlaskom u Dom za osobe starije dobi „Punina života“.
Sklopom od pet radionica koje se ove školske godine provode u petom razredu na temu asertivne komunikacije uživo i virtualno želi se utjecati na razvoj komunikacijskih i socijalnih vještina učenika te na preuzimanje odgovornosti za vlastito ponašanje. Učenici će nakon radionica biti sposobni definirati pojam asertivnosti, prepoznati i razlikovati pasivnu, agresivnu i asertivnu komunikaciju u online i offline svijetu, izraziti se koristeći „JA” poruke, prosuđivati o adekvatnim načinima upućivanja i prihvaćanja kritika, primijeniti asertivnu komunikaciju u svakodnevnim situacijama. Kroz primjere vlastitih i izmišljenih situacija, igra uloga, rasprava učenici će osvještavati vlastiti stil komunikacije kojim se služe i kad komuniciraju na društvenim mrežama.
ABECEDA PREVENCIJE – podrška školama za ujednačavanje standarda kvalitete i sadržaja školskih preventivnih strategija
Prakticiranje preventivnih strategija u školama pridonosi socijalno-emocionalnom učenju djece i kreiranju društvene zajednice čiji članovi imaju kvalitetne međuljudske odnose, poštuju jedni druge i društvene norme, zadovoljni su, posvećeni učenju, empatični i autonomni u nenasilnom rješavanju sukoba, s razvijenom otpornošću i samopouzdanjem (Mainstone-Cotton, 2021). Radi se o složenom sustavu mjera i aktivnosti usmjerenih prema smanjivanju ili otklanjanju rizičnih činitelja i/ili posljedica njihova djelovanja te jačanja zaštitnih činitelja u područjima ključnima za razvoj, prilagodbu i sazrijevanje djece.
Učenici četvrtog razreda matične škole Molve i područnih škola Repaš i Medvedička posjetili su 24. listopada 2024. godine Zagreb - glavni grad Republike Hrvatske.
Učenici razredne nastave matične škole 21. listopada 2024. u Kino sali Molve imali su prilike pogledati kazališnu predstavu „Stonoga Goga“ i sudjelovati u radionici Teatra Poco Loco u sklopu programa Ruksak pun kulture.
Dana 17. listopada u školskoj je dvorani održano predavanje i radionica „Pomoć u hitnim stanjima“ za učenike 7. i 8. razreda. Zanimljivo i poučno predavanje učenicima su održali djelatnici Zavoda za hitnu medicinu.
Predavači su učenicima pokazali kako pravilno reagirati u hitnim stanjima, kako pomoći unesrećenoj osobi stavljanjem u bočni položaj ili započinjanjem oživljavanja, što u slučaju ako se osoba guši. Sve primjere su učenici i sami isprobali kako bi bolje doživjeli ozbiljnost situacije.
Da je naučiti čitati i nakon toga vježbati čitanje jako važno, to znaju učenici 1. r. Stoga, nakon upoznavanja sa školskom knjižnicom, posjetili su i Bibliobus – knjižnicu na kotačima, koja od ove školske godine dolazi svaki drugi četvrtak u novom terminu, od 7.45 do 8.45, taman prije nastave da uspiju razmijeniti slikovnice.
U ponedjeljak 14. listopada u školi smo obilježili Dan kruha i zahvalnosti za plodove zemlje kratkim programom koji je pripremila vjeroučiteljica Petra Kvaternik uz sudjelovanje učiteljica razredne nastave, a na kraju programa župnik Zdravko Tuba je blagoslovio hranu, učenike i djelatnike.
Višegodišnji projekt iz Građanskog odgoja „Medenjaki z molvarske škole“ i aktivnosti u sklopu projekta s veseljem i uspješno provodili su i ove godine učenici osmog a razreda pod voditeljstvom razrednice učiteljice Mirele Paša. Ovo je druga generacija koja provodi projekt, a ova generacija učenika projekt provodi već četvrtu godinu za redom.
U subotu, 12. listopada 2024., su se u suradnji s Pčelarskom udrugom "BAGREM" Đurđevac predstavili na 21. Đurđevečkom medvenom denu. Na đurđevačkom trgu uredili su izložbeno-prodajni štand kako bi popularizirali tradicionalni molvarski medenjak te med kao zdravi proizvod, prodali su sve svoje medenjake, a dio prihoda od prodaje medenjaka odlučili su donirati i tako humanitarno djelovati kao i svake godine. Za donaciju će se još dogovoriti, no ove školske godine ih očekuje završnica osnovne škole pa ćemo nekako to spojiti i pomoći jedni drugima.
Učenici 7. razreda su sa svojom razrednicom učiteljicom Marijom Halaček i ove godine volontirali pospremajući ubrani kukuruz u koš. Vrijedne su ruke sedmaša u samo dva školska sata pospremile punu, veliku prikolicu kukuruza u koš obitelji Tuba.
I ove školske godine u OŠ Molve provodi se program Vježbaonica kojeg je pokrenuo Hrvatski školski sportski savez.
Ciljevi programa su: poboljšanje zdravstvenog statusa učenika, stvaranje zdravih životnih navika, povećanje interesa za tjelesnom aktivnošću učenika, uključivanje što većeg broja učenika, prvenstveno onih koji nisu uključeni u sustav sportskih klubova, u organizirane školske sportske aktivnosti i zadovoljenje učenikovih potreba za igrom, kretanjem, druženjem.
Ovaj državni projekt provodi učitelj tjelesne i zdravstvene kulture Tomislav Čerepinko, a namijenjen je učenicima od petog do osmog razreda.
I ove školske godine, u OŠ Molve provodi se program Univerzalne sportske škole kojeg je pokrenuo Hrvatski školski sportski savez.
Osnovni ciljevi ovog projekta su: višestrani psihosomatski razvoj djece, razvijanje zdravstvene kulture djece u svrhu očuvanja i unapređenja vlastitog zdravlja i zadovoljavanje potrebe učenika za kretanjem odnosno vježbanjem. Također nam je želja uključiti što veći broj učenika u organiziranu tjelesnu aktivnost i stvoriti uvjete da se što više djece bavi sportom, odnosno vježbanjem.
Ovaj državni projekt provodi učitelj tjelesne i zdravstvene kulture Tomislav Čerepinko, a pohađaju ga učenici trećeg i četvrtog razreda.
Kako bi se učenicima prvih razreda osnovnih škola omogućio što sigurniji dolazak u školu i povratak iz škole kućama, Policijska uprava koprivničko-križevačka i ove godine u suradnji s HAK-om provodi edukativna predavanja, a učenicima 1. r. matične i područnih škola predavanje su održali 3. listopada.
Godišnjim planom i programom rada Osnovne škole Molve za školsku godinu 2024./2025. dan 4. listopada 2024. (petak) određen je kao nenastavni dan zbog obilježavanja Svjetskog dana učitelja. Tog se dana ne održava nastava. Učenici se na nastavu vraćaju u ponedjeljak, 7. listopada 2024.
Učiteljice engleskog i njemačkog jezika Marina Đukin i Anja Kenđelić i ove su godine obilježile Europski dan jezika u sklopu redovne i dodatne nastave engleskog jezika i izborne nastave njemačkog jezika. Provedene su razne aktivnosti za učenike od povezivanja mudrih izreka na hrvatskom i stranom jeziku, slaganja i prepoznavanja europskih zastava, prepoznavanja pozdrava na raznim jezicima, rješavanja kvizova i izrada prigodnog panoa.
U utorak 17.9.2024. obilježili smo Hrvatski olimpijski dan i Europski tjedan kretanja. U sportskoj opremi i bijelim majicama, učenici su sudjelovali u različitim aktivnostima koje je osmislio učitelj tjelesne i zdravstvene kulture Tomislav Čerepinko.
U dogovoru sa župnikom naše župe danas je u crkvi Uznesenja Blažene Djevice Marije održana misa za sve djelatnike i učenike škole, a povodom zaziva Duha Svetoga na početku još jedne nastavne godine.
U ponedjeljak 9. rujna započela je nova nastavna godina i dok su se učenici od 2. do 8. razreda okupili već u jutarnjim satima, za naše hrabre prvašiće doček je organiziran u kasnijem terminu. Ukupno 12 prvašića u pratnji roditelja stiglo je na svečani doček u matičnu školu, a dočekali su ih ravnatelj škole Ivan Jaković, učiteljica Dubravka Jaković te predstavnik Općine Molve Dominik Kokša.
Poštovani učenici i roditelji,
nastava u novoj 2024./2025. godini počinje 9. rujna /ponedjeljak/ s početkom u 8.00 sati za učenike od 2. do 8. razreda.
Pod "Opširnije" pročitajte sve informacije o prvom danu nastave u matičnoj i područnim školama.