« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Video izradio: Leon Ormanec, 8.b
(Unaprijed se ispričavamo zbog nekoliko nedoličnih fotografija)
22.03.2011. MEĐUNARODNI DAN VODA obilježen je u OŠ MOLVE kroz integrirani nastavni dan. Bili smo i na terenskoj nastavi: na Dravi, jezeru Sekuline, na izvorima potoka Zdelje i kod vodenice-mlina u Svetoj Ani.
Cilj ove nastave bio je prije svega učenicima skrenuti pažnju na važnost vode u životu svih živih bića, a naročito ljudi, kao i na važnost čuvanja pitkih zaliha vode koje se drastično smanjuju na zemlji.
Da bi se cilj ispunio što potpunije, organizirali smo terensku nastavu uz vodene površine našeg zavičaja za više razrede, dok su niži razredi integrirani dan na temu vode proveli u školi obrađujući vodu kroz nastavu hrvatskog jezika, prirode i društva, likovne, glazbene te tjelesno-zdravstvene kulture.
U jutarnjim satima, prije odlaska na terensku nastavu, učenici viših razreda razgovarali su o značaju vode u životu ljudi, o važnosti brige ljudi za očuvanje pitke vode te o zadacima koji ih čekaju na terenskoj nastavi.
Petaši su bili kod vodenice – mlina na potoku kod Sv. Ane, šesti razredi istražili su potok Zdelju od njezinih izvora kod Gornjih Zdjelica i Fratrovog zdenca u Miholjancu, sedmaši su bili uz obalu Drave i na jezeru Sekuline, dok su osmi razredi proveli svoj teren također uz Dravu, ali na mjestu gdje organiziran prijelaz preko Drave na skeli.
Osmaši su tamo stvarali stihove na temu vode, slikali i fotografirali, a ocjenjivači uradaka ovaj put nisu bili učitelji već predstavnici roditelja učenika osmog razreda.
Vrijednost ovako organizirane nastave je neosporna, ali se vremenske prilike ne poklope uvijek sa nakanom da se nastava realizira u prirodi. Ove godine imali smo sreću, vrijeme je bilo lijepo pa smo uživali u prirodi.
Marina Sabolović, knjižničarka