preskoči na sadržaj

Osnovna škola Molve

Login
ŽUPANIJSKI PROJEKTI

 

 

 

 

Tražilica - search
Kalendar - calendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

dnevni tisak, časopisi

    newspaper, journal
  

    

  

       

  

  S P O N Z O R

 

dječji i obiteljski portali

 children and family portals
 

   

   

   

   

      

   

   

Oglasna ploča
DAN ŠKOLE

Pogledajte pregled školske godine prikazan na svečanoj sjednici za Dan škole!

NAŠI OSMAŠI

      
Video izradio: Leon Ormanec, 8.b

(Unaprijed se ispričavamo zbog nekoliko nedoličnih fotografija)

EKO GRUPA

UČ. ZADRUGA "Mlin"

   

OŠ Molve - MLK - Naiva

stara molvarska jela


   old recipes from Molve

Poveznice - link

Brojač posjeta
Ispis statistike od 2. 1. 2014.

Ukupno: 199888
Ovaj mjesec: 1337
Ovaj tjedan: 414
Danas: 4
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
SURADNJOM DO RJEŠAVANJA SUKOBA
Autor: Sabina Gadanec, 13. 5. 2024.

U prvom razredu nastavljamo se baviti sukobima i načinima kako riješiti sukob misleći na potrebe i osjećaje svih uključenih. U drugoj radionici takve tematike učenici su imali zadatak isprobati svoje suradničke sposobnosti i tako testirati vlastite granice koje pokazuju u odnosima s vršnjacima. Učenici, podijeljeni u parove, dobili su jedan papir i jedan flomaster. Morali su se dogovoriti što će nacrtati, a potom u tišini, bez daljnje verbalne komunikacije dogovor prenijeti na papir.


Pritom je zanimljivo promatrati tko u paru preuzima inicijativu, tko prihvaća i tuđe ideje ili ustraje samo na svojima, koje se metode dogovaranja upotrebljavaju kad se ne mogu izraziti riječima. Nakon crtanja učenici su analizirali svoja ponašanja tijekom crtanja u paru. U drugoj aktivnosti imali su zadatak dovršiti strip koji je započeo sukobom dvojice dječaka oko lopte. U sljedećim sličicama crtali su kulminaciju i rješenje sukoba upotrebljavajući metode rješavanja sukoba o kojima su učili na prethodnoj radionici. Učenici su tako razmatrali prihvatljiva i neprihvatljiva ponašanja, razlikovali poželjne od nepoželjnih oblika verbalne i neverbalne komunikacije u razredu, školi, analizirali najčešće oblike nesporazuma ili sukoba u razredu i školi te objašnjavali načine nenasilnog rješavanja sukoba.

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju