« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Video izradio: Leon Ormanec, 8.b
(Unaprijed se ispričavamo zbog nekoliko nedoličnih fotografija)
U prvom razredu matične škole učenici su na satu razrednika razgovarali o razlozima zbog kojih može doći do sukoba ili svađe među učenicima, kakvi se osjećaji pritom javljaju, koje metode rješavanja sukoba mogu primijeniti, koja od tih metoda bi bila najdjelotvornija, na što moramo pripaziti ako se nađemo u sukobu s nekim, koja su ponašanja primjerena, koja nisu. Učenici su najdjelotvorniju metodu rješavanja sukoba prepoznavali i u slikopriči, a ilustrirali su i priču u kojoj glavni likovi nisu mogli riješiti sukob te predlagali moguća rješenja tog sukoba. Cilj radionice bio je učenje vještina i tehnika nenasilnog rješavanja sukoba, razvijanje grupne kohezije i povjerenja među učenicima, uvažavanje i prihvaćanje drugih, razvijanje kritičkog mišljenja.