« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Video izradio: Leon Ormanec, 8.b
(Unaprijed se ispričavamo zbog nekoliko nedoličnih fotografija)
Tijekom prve polovice drugog obrazovnog razdoblja učenici četvrtog razreda imali su prilike posjetiti nastavu Tehničke kulture i Geografije. Tako su upoznali nove predmetne učitelje, sjedili u novim učionicama, družili se s učenicima petog razreda, vježbali snalaženje na geografskoj karti, slagali različite konstrukcije i dobili uvid u tehničko crtanje. Na kraju je provedena i radionica u kojoj su učenici dobili odgovore učenika petog razreda na pitanja koja su im postavili na početku provođenja projekta.
Npr. koliko ima zadaće iz Geografije, kako je prošao rastanak s vašom razrednicom, kako ste se osjećali na početku petog razreda, koji vam je omiljeni nastavni predmet i sl., osvještavali su tehnike učenja koje im najviše odgovaraju i koje primjenjuju. Razgovarali su i o navikama učenja te su ispunili završni upitnik u kojem su procjenjivali koju razinu napetosti i straha u njima izazivaju promjene koje ih čekaju, što ih najviše veseli prilikom prelaska i peti razred, označavali su koje provedene aktivnosti su im smanjile navedeni strah/napetost te su procjenjivali uspješnost provedbe cjelokupnog projekta. Navedene aktivnosti dio su kraćeg školskog projekta S(p)retno u peti kojem je cilj smanjiti strah od nepoznatog prilikom prelaska učenika četvrtog razreda u peti. Zahvaljujemo učiteljima predmetne nastave koji su rado ugostili učenike četvrtog razreda tijekom redovitih nastavnih sati s učenicima petog razreda.