« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Video izradio: Leon Ormanec, 8.b
(Unaprijed se ispričavamo zbog nekoliko nedoličnih fotografija)
Na odrađenom učiteljskom vijeću, 1. veljače, i stručnim aktivima razredne nastave, 27. veljače, i predmetne nastave, 28. veljače, održano je i stručno usavršavanje učitelja na razini škole. Teme su za učitelje prezentirali učiteljica hrvatskog jezika Mirela Paša, učiteljica razredne nastave Krunoslava Šikulec i učitelj fizike i tehničke kulture Darko Pintar.
Na učiteljskom vijeću učiteljica Mirela Paša predstavila je temu „Upravljanje problemnim situacijama“, ili UPS model, prema knjizi Nevenke Modrić. UPS model – jest model podučavanja odraslih i djece o temeljnim ljudskim potrebama i rješavanju problemnih situacija. Bit i svrha UPS modela jest kvaliteta odnosa, razumijevanje ponašanja čovjeka i njegovo samoostvarenje u svim problemnim situacijama.
Na aktivu razredne nastave učiteljica Krunoslava Šikulec govorila je o promjenama u obrazovanju. Učiteljice dužeg radnog staža nostalgično su se prisjetile rada i učenika prije tehnološkog boom-a te vidljive razlike u pristupu obrazovanju i kod roditelja.
Na aktivu predmetne nastave učitelj Darko Pintar pokazao je rad uređaja koji su nam stigli početkom školske godine, a koje je škola nabavila preko CARNET platforme. Prilikom predstavljanja pokazao je što učenici na robotici mogu izraditi iz seta za robotiku, kako funkcionira 3D printer te kako upravljati robotskim kuglama.