« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Video izradio: Leon Ormanec, 8.b
(Unaprijed se ispričavamo zbog nekoliko nedoličnih fotografija)
Ove školske godine započeli smo provođenje projekta S(p)retno u peti kojem je cilj osnaživanje učenika 4. razreda, smanjivanje zabrinutosti i nepoznanica vezanih uz prijelaz iz razredne u predmetnu nastavu.
Pedagoginja je provela radionicu na kojoj su učenici olujom ideja iznosili što ih brine i što ih veseli po pitanju prelaska u peti razred. Najviše ih brinu novi nastavni predmeti i novi učitelji, količina domaće zadaće koju će morati pisati, a veseli ih upoznavanje novih učenika, novi prostori, više izvanučioničke nastave itd. Kako bismo učenike što bolje pripremili na promjene koje ih očekuju, dogovorili smo plan posjeta nastavnim satima onih nastavnih predmeta koji će im biti novi u petom razredu. Učenici su dosad posjetili sat Prirode i sat Povijesti, a slijedi sat Geografije i sat Tehničke kulture. Na kraju te prve radionice učenici 4.r. zapisali su pitanja koja žele postaviti učenicima 5.r. Pedagoginja je predala pitanja razrednici Danijeli Večenaj koja je na satu razrednika s učenicima 5.r. odgovarala na postavljena pitanja. Nakon posjeta svim planiranim nastavnim satima uslijedit će zajednička radionica učenika 4. i 5.r. gdje će dodatno moći izmijeniti iskustva i savjete vezane uz učenje, motivaciju i razvoj radnih navika. Zahvaljujemo svim učiteljima koji sudjeluju u projektu i uključuju se u aktivnosti.