« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Video izradio: Leon Ormanec, 8.b
(Unaprijed se ispričavamo zbog nekoliko nedoličnih fotografija)
Ministarstvo znanosti i obrazovanja donijelo je 21. studenog 2022. Odluku o financiranju projekata prijavljenih na Poziv za financiranje preventivnih projekata osnovnih i srednjih škola te učeničkih domova u školskoj godini 2022./2023. Osnovnoj školi Molve za prijavljeni preventivni projekt Budi siguran, jak i slobodan dodijeljeno je 5000,00 kn.
Ministarstvo znanosti i obrazovanja donijelo je 8. prosinca 2022. Odluku o financiranju projekata prijavljenih na Poziv za financiranje projekata u sklopu izvannastavnih aktivnosti osnovnih i srednjih škola te učeničkih domova u školskoj godini 2022./2023. Osnovnoj školi Molve za prijavljeni projekt u sklopu izvannastavne aktivnosti Školski orkestar dodijeljeno je 5000,00 kn.
A) Ministarstvo znanosti i obrazovanja donijelo je 21. studenog 2022. Odluku o financiranju projekata prijavljenih na Poziv za financiranje preventivnih projekata osnovnih i srednjih škola te učeničkih domova u školskoj godini 2022./2023. Osnovnoj školi Molve za prijavljeni preventivni projekt Budi siguran, jak i slobodan dodijeljeno je 5000,00 kn.
Specifični ciljevi projekta su pružanje djeci i mladima konkretnih informacija o potencijalno opasnim situacijama i osobama, osvješćivanje prava djece i mladih, poučavanje djece i mladih učinkovitim prevencijskim strategijama u potencijalno opasnim situacijama, poučavanje i osnaživanje odraslih osoba u okolini za razgovor s djecom o nasilju i njegovom sprječavanju.
Udruga roditelja „Korak po Korak“ organizirala je edukaciju odgojno-obrazovnih djelatnika za provođenje dviju razina CAP programa: Osnovnog CAP i Teen CAP programa. Na edukacijama za provedbu obje razine programa sudjelovale su stručna suradnica pedagoginja Sabina Gadanec, stručna suradnica knjižničarka Ana Molnar Šadek i učiteljica prirode, biologije i kemije Željka Ivandija. Nakon završene edukacije, tri educirane CAP pomagačice osposobljene su za provedbu sljedećih aktivnosti u Osnovnoj školi Molve u školskoj godini 2023./2024.:
1) održavanje interaktivnog predavanja svim djelatnicima Osnovne škole Molve o potencijalno opasnim situacijama i načinima pružanja podrške djeci i mladima
2) održavanje interaktivnog predavanja o potencijalno opasnim situacijama i načinima pružanja podrške djeci i mladima za roditelje učenika ciljanih skupina (2. i 3. razred) na roditeljskom sastanku – Osnovni CAP program
3) održavanje interaktivnog predavanja o potencijalno opasnim situacijama i načinima pružanja podrške djeci i mladima za roditelje učenika ciljanih skupina (7. i 8. razred) na roditeljskom sastanku – Teen CAP program
4) održavanje radionica na satu razrednika s učenicima 2. i 3. razreda (Osnovni CAP) koje uključuju izvedbu igrokaza i provedbu individualnih razgovora s učenicima
5) održavanje radionica na satu razrednika s učenicima 7. i 8. razreda (Teen CAP) koje uključuju interaktivna predavanja, analizu problemskih situacija i provedbu individualnih razgovora s učenicima
B) Ministarstvo znanosti i obrazovanja donijelo je 8. prosinca 2022. Odluku o financiranju projekata prijavljenih na Poziv za financiranje projekata u sklopu izvannastavnih aktivnosti osnovnih i srednjih škola te učeničkih domova u školskoj godini 2022./2023. Osnovnoj školi Molve za prijavljeni projekt u sklopu izvannastavne aktivnosti Školski orkestar dodijeljeno je 5000,00 kn.
Projekt se provodio tijekom drugog obrazovnog razdoblja školske godine 2022./2023. Bili su uključeni učenici članovi orkestra od 4. do 8. razreda Osnovne škole Molve, podijeljeni u početnu i naprednu grupu, na elektroničkim glazbalima - elektroakustična gitara, elektroakustični bas, elektronski bubanj, sintisajzer i tamburaška glazbala. Projektom se želio potaknuti razvoj glazbenih sposobnosti učenika, stjecanje vještine sviranja elektroničkih glazbala, tambura. Sviranjem i pjevanjem poticala se kreativnost i ljubav prema glazbi. Grupnim radom poticao se osjećaj zajedništva i pripadnosti grupi. Javnim nastupima učenici su razvijali samopouzdanje, vjeru u sebe i svoje sposobnosti, smanjivala se nelagoda od javnog nastupa. Cilj je bio motivirati i druge učenike koji imaju afinitet za sviranje na priključivanje radu školskog orkestra.
U nastavu i vježbe sviranja uveo se novi instrument (elektronski bubanj) čime se proširio repertoar koji učenici uvježbavaju. Učenici su u radu školskog orkestra ostvarivali svoje potrebe za afirmacijom i ujedno time doprinijeli promociji škole. Sudjelovanjem na školskim priredbama i javnim nastupima obogatili su kulturni život škole i mjesta. Plan je i školske godine 2023./2024. nastaviti s edukacijom zainteresiranih učenika za sviranje udaraljki i sviranje u školskom orkestru.