preskoči na sadržaj

Osnovna škola Molve

Login
ŽUPANIJSKI PROJEKTI

 

 

 

 

Tražilica - search
Kalendar - calendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

dnevni tisak, časopisi

    newspaper, journal
  

    

  

       

  

  S P O N Z O R

 

dječji i obiteljski portali

 children and family portals
 

   

   

   

   

      

   

   

Oglasna ploča
DAN ŠKOLE

Pogledajte pregled školske godine prikazan na svečanoj sjednici za Dan škole!

NAŠI OSMAŠI

      
Video izradio: Leon Ormanec, 8.b

(Unaprijed se ispričavamo zbog nekoliko nedoličnih fotografija)

EKO GRUPA

UČ. ZADRUGA "Mlin"

   

OŠ Molve - MLK - Naiva

stara molvarska jela


   old recipes from Molve

Poveznice - link

Brojač posjeta
Ispis statistike od 2. 1. 2014.

Ukupno: 200127
Ovaj mjesec: 1576
Ovaj tjedan: 109
Danas: 47
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
ŠKOLA U PRIRODI
Autor: Katica Ištvan, Petra Kvaternik, 17. 6. 2023.

Učenici četvrtih razreda matične i područnih škola su  realizirali jedan nastavni oblik koji posebno vole, Školu u prirodi. Njih 15 je u vremenskom razdoblju od 13. 06. do 16.06. obilazilo destinacije u planinskim i primorskim krajevima naše domovine.


Krenuli su 13.06. u jutarnjim satima autocestom do Karlovca te dalje cestom do Baraćevih špilja koje su razgledali u pratnji stručnog vodiča. Hodali su osvijetljenim putem između velebnih siga (stalaktita, stalagmita, stalagnata) slušajući priču o tisućljetnom nastajanju pećine, njezinoj geološkoj građi i vrijednim arheološkim nalazima. Obilazak je završio potpunim zamračenjem i tišinom koja je trajala minutu ili dvije kako bi doživljaj bio što potpuniji.

U blizini špilja ove godine je sagrađen Speleon, Centar podzemne baštine. Iako neplanirano, zahvaljujući našemu vodiču i susretljivim djelatnicima Speleona uspjeli smo dobiti jedno iskustvo više. Speleon je spoj suvremene tehnologije i prapovijesti pa su učenici mogli dobiti nova saznanja koristeći različite suvremene izvore.

Nastavili smo put prema našem krajnjem odredištu, Brodarici, gdje smo bili smješteni tijekom našeg putovanja. Slijedilo je smještanje u sobe, naše prvo kupanje, večera i party dobrodošlice.

Drugi dan smo proveli u Šibenskoj Dubravi i Šibeniku. Posjetili smo Sokolarski centar i družili se sa sovama, orlovima i sokolima.

U obilasku Šibenika važno je spomenuti  dva spomenika koji su upisani na Popis svjetske baštine  UNESCO-a, a to su katedrala sv. Jakova i tvrđava sv. Nikole do koje smo morali doći brodom.

Treći dan naše Škole u prirodi smo boravili u samom kampu Euroclub u Brodarici u organizaciji naših animatora. Taj dan smo napisali svoje razglednice, imali smo radionicu i kviz vezan uz upoznavanje riječi kojima se koristi domicilno stanovništvo. To smo iskoristili za ponavljanje našeg zavičajnog govora i napravili usporedbu u govoru. Animatori su organizirali natjecanja u različitim igrama, a bilo je taj dan i dosta kupanja, prijateljskih nogometnih susreta, stolni tenis, odbojka na pijesku, … U večernjim satima smo birali kralja i kraljicu Brodarice. Da bi se došlo do te „titule“ trebalo je osmisliti i ispričati maštoviti susret para, osmisliti i prikazati različite koreografije (brzi i lagani ples). Nije bilo lako, zato čestitamo kraljici Leticiji Preksavec i kralju Gabrielu Kapetaniću na toj laskavoj tituli.

Posljednji, četvrti dan smo iskoristili za kupanje i glazbeni kviz na bazenu. Nakon ručka smo se odjavili iz Eurocluba i krenuli prema Smiljanu, rodnom mjestu Nikole Tesle. Posjetili smo Memorijalni centar Nikola Tesla gdje smo pogledali film o njemu te isprobavali modele njegovih izuma u njegovoj rodnoj kući.

Škola u prirodi (škola za život) je završila obrokom u Mc´Donaldsu gdje su djeca trebala sve odraditi sama, od biranja, naručivanja, plaćanja svoje narudžbe do traženja slobodnog mjesta u velikoj gužvi i vraćanja otpadaka na, za to, predviđeno mjesto.

Na kraju treba spomenuti da većina učenika na put nije nosila svoje mobilne telefone što se pokazalo jako dobro. Cijelo vrijeme su bili usredotočeni na sadržaje koji su im bili ponuđeni i na međusobno druženje.

Evaluacija ovog nastavnog oblika slijedi u školi, ali prema iznesenim dojmovima tijekom putovanja slobodno možemo zaključiti da je realizacija bila uspješna, a vjerujemo da će učenicima dugo ostati u lijepom sjećanju.

Tekst: Katica Ištvan, učiteljica

Foto: Petra Kvaternik, vjeroučiteljica





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju