« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Video izradio: Leon Ormanec, 8.b
(Unaprijed se ispričavamo zbog nekoliko nedoličnih fotografija)
Tijekom dva sata razrednika u studenom učenici petog razreda Osnovne škole Molve sudjelovali su u dvije pedagoške radionice.
Prva radionica nosila je naziv „Tolerancija i suradnja“ gdje su učenici osvještavali kako među ljudima postoje različitosti koje treba poštivati, provodili vježbe u kojima su uvidjeli posljedice etiketiranja te raspravljali o stereotipima koji se odnose na dječake, a koji na djevojčice.
U drugoj radionici naziva „Učenje ne mora biti mučenje“ učenici su se upoznali s jednom vrstom mnemotehnike i raspravljali o preduvjetima koji trebaju biti zadovoljeni kod učenika i u njegovoj okolini kako bi učenje bilo učinkovito. Vrlo lako su se uživjeli u ulogu psihologa iznoseći savjete. Učenicima se radionički oblik rada jako sviđa i vrlo rado sudjeluju u raspravama i pripremljenim aktivnostima.