preskoči na sadržaj

Osnovna škola Molve

Login
ŽUPANIJSKI PROJEKTI

 

 

 

 

Tražilica - search
Kalendar - calendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

dnevni tisak, časopisi

    newspaper, journal
  

    

  

       

  

  S P O N Z O R

 

dječji i obiteljski portali

 children and family portals
 

   

   

   

   

      

   

   

Oglasna ploča
DAN ŠKOLE

Pogledajte pregled školske godine prikazan na svečanoj sjednici za Dan škole!

NAŠI OSMAŠI

      
Video izradio: Leon Ormanec, 8.b

(Unaprijed se ispričavamo zbog nekoliko nedoličnih fotografija)

EKO GRUPA

UČ. ZADRUGA "Mlin"

   

OŠ Molve - MLK - Naiva

stara molvarska jela


   old recipes from Molve

Poveznice - link

Brojač posjeta
Ispis statistike od 2. 1. 2014.

Ukupno: 199888
Ovaj mjesec: 1337
Ovaj tjedan: 414
Danas: 4
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
SATI LEKTIRE SU VESELJE: PETAŠI DETEKTIVI – PO ŠKOLI U POTRAZI ZA TRAGOM I PITANJEM
Autor: Ivan Jaković, 23. 2. 2022.

KOKO U PARIZU - escape room

Učenici 5. razreda OŠ Molve s učiteljicom Hrvatskoga jezika Mirelom Paša na zanimljiv su način obradili lektiru „Koko u Parizu“ Ivana Kušana.


Motivacijski sat lektire bio je zanimljiv. Učenici su govorili koji grad bi željeli posjetiti, zašto, što bi sve željeli vidjeti u tom gradu i kako zamišljaju svoj posjet. Razgovarali smo i o tome je li tko možda sanjao takvo putovanje. Nakon motivacije za čitanje  Kušanovog djela „Koko u Parizu“ učenici su sa zanimanjem čitali napetu radnju romana. Uzbuđeno se čekao zadnji dan u mjesecu kad su održani sati lektire.  

 

Na prvom satu učenici su prezentirali svoje zadatke za  samostalni rad. Istražili su i pripremili  prezentacije o Ivanu Kušanu, gradu Parizu, Eiffelovom tornju i umjetničkom djelu Mona Lisi, izradili su društvenu igru „Čovječe ne ljuti se“ s pitanjima iz knjige, napravili križaljku i puzzle u vezi pročitanog djela, crtali Koka prema opisu iz djela, napravili strip najzanimljivijeg događaja, crtali plan grada Pariza s označenim mjestima gdje je sve Koko bio, opisali zanimljivosti grada Pariza (Notre Dame, Eiffelov toranj, muzej Louvre, rijeku Seinu), uočili i objasnili odnos likova djece i njihovih očeva pa sebe i svoj odnos s ocem, a istražili su i o piću i automobilu koji se stalno spominje u djelu. Posebna je bila zanimljivost  izrada Instagram i Facebook profila glavnog lika te objave koje su učenici komentirali i lajkali.

Sljedeći sat učenici su imali „escape room“ što ih je veoma veselilo. Po školi su tražili tragove koji su ih doveli do pitanja na koja su u paru tražili rješenje. Surađivali smo s našom knjižničarkom Anom Molnar Šadek koja nam je postavila tragove u knjižnici i pomogla u traženju, s pedagogicom Sabinom Gadanec jer je jedan trag bio u njezinom uredu, s kuharicom Milicom jer je tragova bilo i u školskom restoranu. Bilo je zanimljivo u holu škole među učeničkim radovima pronaći sliku Mona Lise s pitanjem na njezinoj poleđini, u knjižnici knjigu na kojoj je bio privjesak Eiffelov toranj i u njoj je trebalo pronaći informacije o njemu, u učionici pronaći najdeblju knjigu (rječnik) i u njoj zadatak istražiti što znači riječ java, u knjižnici pronaći knjigu ovog mjeseca i riješiti zadatak koji je u njoj (pr. Ispiši usporedbu kojom pisac  opisuje najvišu građevinu u Parizu i zabilježi na crte uz koju se rijeku nalazi.). Bilo je još raznih zanimljivih zadataka: istražiti na internetu o crkvi Notre Dame, što se dogodilo s Mona Lisom 1911. godine,  glagoljicom napisati ime i prezime glavnog lika, riješiti slagalicu i otkriti imena likova, riješiti premetaljku i sl.

Vrativši se u učionicu i zaključavši vrata trebalo je riješiti posljednji zadatak koji je učenike odveo do traga gdje je ključ. Zadatak je bio šiframa zapisan pojam detektivski roman koji su učenici prema uputi trebali dešifrirati, objasniti i dokazati da je djelo „Koko u Parizu“ detektivski roman. Za nagradu su dobili trag (uputu do bijele kuverte sa slikom coca cole u kojoj je ključić sandučića koji trebaju pronaći da bi došli do ključa učionice). Jurnjavi nije bilo kraja, svi su htjeli prvi do sandučića s ključem koji je bio na ormaru u umotanom plakatu.

Zadovoljstvo i sreća je bilo pronaći ključ, ali je bilo i tuge jer je uzbudljivim satima došao kraj.

Učenici su bili veoma uzbuđeni, motivirani, aktivni i marljivi u radu, surađivali su, morali su biti snalažljivi i brzi, morali su se pristojno ponašati i znati komunicirati s djelatnicima škole kad su ulazili u određene prostorije. Malo unaprijed smo zadatkom s glagoljicom obilježili i Dan hrvatske glagoljice i glagoljaštva.

Završavajući sat, još s ključem u rukama,  pitali su hoćemo li i sljedeću lektiru raditi na taj način, stoga smo dogovorili da za sljedeće djelo, „Junaci Pavlove ulice“, oni pripreme tragove i pitanja za „escape room“. Već se veselimo ponovnom traženju i rješavanju zadataka te upoznavanju novog zanimljivog književnog djela.



Izvor: Mirela Paša, učiteljica hrvatskog jezika


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju