« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Video izradio: Leon Ormanec, 8.b
(Unaprijed se ispričavamo zbog nekoliko nedoličnih fotografija)
U školskoj godini 2021./22., Godini čitanja i Mjesecu hrvatske knjige 5. i 6. razredi OŠ Molve provode predmetni projekt iz Hrvatskog jezika "Čitamo-glasno i interpretativno". Učenici imaju zadatak u knjižnici istražiti i odabrati ulomak teksta o nečemu što njih zanima, što vole i preko kojega možemo saznati nešto više o njima. Trebaju ga pripremiti za glasno i interpretativno čitanje pred cijelim razredom. Na taj način obilježavamo Mjesec hrvatske knjige i Godinu čitanja.
Učenici uvježbavaju glasno i interpretativno čitanje poštujući govorne vrednote, javno čitaju, razvijaju jezičnu djelatnost slušanja, a ujedno se i bolje upoznaju.
Veoma je zanimljivo slušati ulomke o životinjama, nebeskim tijelima, izumu telefona, računalima, domaćim zadaćama, čuti ulomke iz omiljenih knjiga u kojima su se učenici pronašli kao i još mnogih raznovrsnih tema. Interesantno je nakon pročitanih ulomaka provođenje vrednovanja kao učenja, samovrednovanja i vršnjačkog vrednovanje. Projekt učenicima omogućuje razvijanje jezičnih vještina i razvijanje kritičkog i samokritičkog promatranja i razmišljanja. Mogu uspoređivati različite načine razmišljanja, stavove i kriterije svojih kolega, a zatim ih usporediti sa svojim stavovima, kriterijima i razmišljanjima te zadanim kriterijima za glasno i interpretativno čitanje. Učenici uživaju u čitanju, slušanju, vrednovanju, a za svoj trud su nagrađeni ocjenama.
U Mjesecu hrvatske knjige posjetili su i školsku knjižnicu i imali sat s knjižničarkom. Naučili su što je to kartični/mrežni katalog i kako u knjižnicama provjeriti koji naslovi se nude. Najinteresantnije osim potrage za naslovima bio je razgovor i tumačenje mudrih misli o knjigama i čitanju. Učenici su bili aktivni i vrijeme s knjigama, u knjižnici i čitanje bilo im je zabavno i poučno. Poželjeli su još takvih projekata.