preskoči na sadržaj

Osnovna škola Molve

Login
ŽUPANIJSKI PROJEKTI

 

 

 

 

Tražilica - search
Kalendar - calendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

dnevni tisak, časopisi

    newspaper, journal
  

    

  

       

  

  S P O N Z O R

 

dječji i obiteljski portali

 children and family portals
 

   

   

   

   

      

   

   

Oglasna ploča
DAN ŠKOLE

Pogledajte pregled školske godine prikazan na svečanoj sjednici za Dan škole!

NAŠI OSMAŠI

      
Video izradio: Leon Ormanec, 8.b

(Unaprijed se ispričavamo zbog nekoliko nedoličnih fotografija)

EKO GRUPA

UČ. ZADRUGA "Mlin"

   

OŠ Molve - MLK - Naiva

stara molvarska jela


   old recipes from Molve

Poveznice - link

Brojač posjeta
Ispis statistike od 2. 1. 2014.

Ukupno: 200112
Ovaj mjesec: 1561
Ovaj tjedan: 94
Danas: 32
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
„ČITAMO – GLASNO I INTERPRETATIVNO“: PREDMETNI PROJEKT IZ HRVATSKOGA JEZIKA U 5. I 6. RAZREDIMA
Autor: Ivan Jaković, 10. 11. 2021.

U školskoj godini 2021./22., Godini čitanja i Mjesecu hrvatske knjige 5. i 6. razredi OŠ Molve provode predmetni projekt iz Hrvatskog jezika "Čitamo-glasno i interpretativno". Učenici  imaju zadatak u knjižnici istražiti i odabrati ulomak teksta o nečemu što njih zanima, što vole  i preko kojega možemo saznati nešto više o njima. Trebaju ga pripremiti za glasno i interpretativno čitanje pred cijelim razredom. Na taj način obilježavamo Mjesec hrvatske knjige i Godinu čitanja.  


Učenici uvježbavaju  glasno i interpretativno čitanje poštujući govorne vrednote,  javno  čitaju, razvijaju jezičnu djelatnost slušanja, a ujedno  se i bolje upoznaju.

Veoma je zanimljivo slušati ulomke o životinjama, nebeskim tijelima, izumu telefona, računalima, domaćim zadaćama, čuti ulomke iz omiljenih knjiga u kojima su se učenici pronašli kao i još mnogih  raznovrsnih tema. Interesantno je  nakon pročitanih ulomaka provođenje vrednovanja kao učenja, samovrednovanja i vršnjačkog vrednovanje. Projekt  učenicima omogućuje razvijanje jezičnih vještina i  razvijanje kritičkog i samokritičkog promatranja i razmišljanja. Mogu uspoređivati različite načine razmišljanja, stavove i kriterije svojih kolega, a zatim ih usporediti sa svojim stavovima, kriterijima i razmišljanjima te zadanim kriterijima za glasno i interpretativno čitanje.  Učenici uživaju u čitanju, slušanju, vrednovanju, a za svoj trud su nagrađeni ocjenama.

U Mjesecu hrvatske knjige posjetili su i školsku knjižnicu i imali sat s knjižničarkom. Naučili su što je to kartični/mrežni katalog i kako u knjižnicama provjeriti koji naslovi se nude. Najinteresantnije osim potrage za naslovima bio je razgovor i tumačenje mudrih misli o knjigama i čitanju. Učenici su bili aktivni i vrijeme s knjigama, u knjižnici i čitanje bilo im je zabavno i poučno. Poželjeli su još takvih projekata.



Izvor: Mirela Paša, nastavnica hrvatskog jezika


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju