preskoči na sadržaj

Osnovna škola Molve

Login
ŽUPANIJSKI PROJEKTI

 

 

 

 

Tražilica - search
Kalendar - calendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

dnevni tisak, časopisi

    newspaper, journal
  

    

  

       

  

  S P O N Z O R

 

dječji i obiteljski portali

 children and family portals
 

   

   

   

   

      

   

   

Oglasna ploča
DAN ŠKOLE

Pogledajte pregled školske godine prikazan na svečanoj sjednici za Dan škole!

NAŠI OSMAŠI

      
Video izradio: Leon Ormanec, 8.b

(Unaprijed se ispričavamo zbog nekoliko nedoličnih fotografija)

EKO GRUPA

UČ. ZADRUGA "Mlin"

   

OŠ Molve - MLK - Naiva

stara molvarska jela


   old recipes from Molve

Poveznice - link

Brojač posjeta
Ispis statistike od 2. 1. 2014.

Ukupno: 200112
Ovaj mjesec: 1561
Ovaj tjedan: 94
Danas: 32
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
R.A.I.N.B.O.W. - ERASMUS+ PROJEKT - VIRTUALNI POSJET FINSKOJ (5. MOBILNOST)
Autor: Ivan Jaković, 29. 3. 2021.

U sklopu ERASMUS + projekta  R.A.I.N.B.O.W. Osnovne škole Molve kojem je glavna tema poticanje čitanja u tjednu od 22.3. do 26.3. 2021. održana je peta virtualna mobilnost u organizaciji naših partnera iz Finske. U ovoj mobilnosti nisu sudjelovali svi partneri projekta. Partneri iz Grčke, Njemačke i Poljske zbog epidemioloških razloga nastavu održavaju on line i nisu bili u mogućnosti surađivati, stoga je peta mobilnost održana u suradnji partnera iz Španjolske, Finske i Hrvatske.


Ova je mobilnost očekivana kao posebna zbog doživljaja skandinavske zemlje Finske i njezinih posebnosti koje bi doživjeli učenici Darija Rukavina, Ema Tuba, Filip Vedriš i Andrija Paša te učiteljice Mirjana Kelemin i Mirela Paša kao sudionici predzadnje mobilnosti  projekta. Na žalost sudionika ove mobilnosti zbog epidemije u svijetu putovanje se nije moglo organizirati već je održano virtualno, stoga su svi učenici OŠ Molve koji su uključeni u projekt, koordinatorice projekta Mirjana Kelemin i Marija Halaček  te učiteljica Mirela Paša, pedagog Miroslav Saraga i ravnatelj Ivan Jaković  mogli sudjelovati u  mobilnosti u organizaciji partnera iz Finske. Indirektno su upoznali Finsku i grad Kemi. Svaki dan devetero učenika od petog do sedmog sata okupljali su se u Kongresnoj školskoj dvorani i provodili projekt. Tema ove mobilnosti, a unutar glavne teme poticanja čitanja, bila je strip.

Učenici su se pripremali za ovu mobilnost i samostalno su izradili dva prekrasna stripa prema predlošcima bajke Ivane  Brlić Mažuranić, Žabe traže kralja i legende Vladimira Nazora Dolazak Hrvata. Svoje stripove su i virtualno prezentirali.

Svakog dana imali su raznolike aktivnosti i za svaki dan birali su glazbeni hit.

Prvi dan preko video uradaka finskih učenika upoznali su njihovu školu i grad Kemi, a sve što su vidjeli utvrdili su bilježeći u virtualnom alatu AnswerGarden.

Drugi dan, u utorak, virtualno su prošetali Strip centrom i Galerijom dragog kamenja. Vidjeli su da su u Strip centru izloženi stripovi svih partnera u projektu. Svoje spoznaje učenici su utvrdili igrajući kviz Kahoot. Aktivnosti su bile upotpunjene finskim glazbenim hitom kojeg izvodi grupa Lordi, hard rock sastav koji je 2006. pobijedio na Euroviziji u Grčkoj.

U srijedu je bio poseban dan, dan kada su učenici uživo u obliku videokonferencije prezentirali svoje stripove. Nakon prezentacija učenici su proučili stripove svih partnera sudionika mobilnosti koji su izloženi u Kongresnoj dvorani, a onda su svoja zapažanja o stripovima koje su proučili provjerili natjecanjem u Kahoot  kvizu.

U četvrtak su imali zanimljive aktivnosti. Video filmom saznali su što je to aurora borealis, sjeverna zora poznata kao polarna svjetlost koju su kasnije pomoću folija u boji proizveli na školskim prozorima. Drugim videom upoznali su se s uradcima od snijega i leda koje Finci izrađuju u centru grada. Zanimljiva je bila skulptura duge od snijega koja je predstavljala  projekt Rainbow, što znači duga. Druženje je dalje nastavljeno, prijenosom uživo putem facebooka, iz dvorišta finske škole u kojem su djeca izrađivala umjetničke radove od ledenih kocaka u boji koje su sami proizveli od leda i boje u tetrapaku od mlijeka. Pomoću tih kocaka napravili su pisanicu, srce, dugu i ostale zanimljive oblike.

U petak je predstavljen video o finskim vanjskim sportskim zimskim aktivnostima nakon kojeg su učenici imali zanimljiv kviz kako bi sve viđeno utvrdili.

Nakon aktivnosti za petak uslijedio je svečani dio završnice mobilnosti. Sudionici su izrekli svoje dojmove, ponovili spoznaje, zahvalili jedni drugima i dobili certifikat o sudjelovanju u virtualnoj mobilnosti europskog Erasmus+ projekta.

Posebno su bili dirnuti učenici koji su trebali biti putnici u Finsku, no ovim sudjelovanjem u projektu zadali su si novi cilj da će u životu ipak nastojati otputovati u Finsku i doživjeti sve što im je ova covid situacija onemogućila od putovanja zrakoplovom, upoznavanja nove kulture i tradicije sjevera Europe do specifičnosti koje Finska ima od saune do kupanja i  pecanja u ledenoj vodi, skijanja te svega ostaloga što se nije sada moglo ostvariti. Nedostajala je finska hladnoća i mnogo snijega te ugođaj polarne noći, no tko zna možda ipak jednom ovo bude nadoknađeno. Sve u svemu bilo je to  lijepo, zanimljivo i korisno virtualno iskustvo za sve.



Izvor: Mirela Paša, nastavnica hrvatskog jezika i sudionica u projektu


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju