preskoči na sadržaj

Osnovna škola Molve

Login
ŽUPANIJSKI PROJEKTI

 

 

Tražilica - search
Kalendar - calendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

dnevni tisak, časopisi

    newspaper, journal
  

    

  

       

  

  S P O N Z O R

 

dječji i obiteljski portali

 children and family portals
 

   

   

   

   

      

   

   

Oglasna ploča
O KNJIGAMA

 

Povodom 11. rođendana kampanje "Čitaj mi!" i Međunarodnog dana dječje knjige (2.4.), ovogodišnja ambasadorica kampanje "Čitaj mi!" Ivana Guljašević Kuman, snimila je video prilog.

Pogledajte ga klikom na fotografiju iznad!

* * *

 

R.I.V.E.R.S.

      
 

EKO GRUPA

UČ. ZADRUGA "Mlin"

   

OŠ Molve - MLK - Naiva

stara molvarska jela


   old recipes from Molve

Poveznice - link

Brojač posjeta
Ispis statistike od 2. 1. 2014.

Ukupno: 185547
Ovaj mjesec: 107
Ovaj tjedan: 260
Danas: 14
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
REZULTATI ANKETE O NASTAVI NA DALJINU – Hrvatski jezik, 6. i 7.r.
Autor: Ivan Jaković, 15. 6. 2020.

 

Učenici šestih i sedmih razreda OŠ Molve imali su priliku anonimno odgovoriti na nekoliko ključnih pitanja vezanih uz nastavu na daljinu Hrvatskoga jezika učiteljice Marije Halaček.


Svoju aktivnost tijekom odvijanja nastave na daljinu učenici uglavnom procjenjuju vrlo dobrom i odličnom. Promišljajući o svojim tromjesečnim aktivnostima, većina je učenika zaključila kako su im postavljan rokovi za izvršavanje zadataka bili dovoljni, da su mogli rješavati sami, a tri posto učenika trebalo je i pomoć roditelja. 95% učenika smatra najzanimljivijima zadatke postavljene u nekome digitalnom alatu, a najmanje privlačnima – pisanje u bilježnicu ili u radnu bilježnicu.
 
Prisjetivši se razumijevanja jezičnih sadržaja, učenici su viskom postotku, 72%, istaknuli da su im bili razumljivi. Naveli su da će im u pamćenju najviše ostati zavisno složene rečenice za sedme razrede, te futuri i kondicionali u šestim razredima.
 
Za razumijevanje sadržaja iz književnosti postotak je i viši – 90 %, a najviše će u šestim razredima ostati upamćeni tekstovi o Zagrebu (obrađivani nakon potresa) i Naj naj pjesme, a u sedmima kriminalistička priča „Frizer za muške“ i soneti (Hrvatski jezik, Na ribljoj stazi i Nebeski parketar).
 
Više od 80 % učenika smatra vrlo korisnima videolekcije koje je snimila njihova učiteljica Hrvatskog jezika.
 
Na pitanje „Što vam je najviše nedostajalo u nastavi na daljinu, a provodilo se u redovnoj, fizičkoj nastavi Hrvatskoga jezika?“, učenici su navodili da im najviše nedostaje komunikacija s učiteljicom i prijateljima iz razreda, detaljna objašnjenja učiteljice, jezične igre i dodavanja lopticom i slično.
 
S obzirom da su se i pisane provjere provodile online, možemo zaključiti da su učenici njima vrlo zadovoljni (više od 90%).
 
Za kraj, učenici su davali svoje savjete za uspješnije provođenje online nastave. Neki su se požalili na slabiju inetrnetsku vezu i voljeli bi više videolekcija. Većina je napisala da su nezadovoljni što se ovakva nastava mora provoditi, ali da su vrlo zadovoljni njezinim provođenjem u nastavi Hrvatskoga jezika i da ne bi ništa mijenjali.
 
Marija Halaček, prof.




[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju