preskoči na sadržaj

Osnovna škola Molve

Login
ŽUPANIJSKI PROJEKTI

 

 

Tražilica - search
Kalendar - calendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

dnevni tisak, časopisi

    newspaper, journal
  

    

  

       

  

  S P O N Z O R

 

dječji i obiteljski portali

 children and family portals
 

   

   

   

   

      

   

   

Oglasna ploča
O KNJIGAMA

 

Povodom 11. rođendana kampanje "Čitaj mi!" i Međunarodnog dana dječje knjige (2.4.), ovogodišnja ambasadorica kampanje "Čitaj mi!" Ivana Guljašević Kuman, snimila je video prilog.

Pogledajte ga klikom na fotografiju iznad!

* * *

 

R.I.V.E.R.S.

      
 

EKO GRUPA

UČ. ZADRUGA "Mlin"

   

OŠ Molve - MLK - Naiva

stara molvarska jela


   old recipes from Molve

Poveznice - link

Brojač posjeta
Ispis statistike od 2. 1. 2014.

Ukupno: 185548
Ovaj mjesec: 108
Ovaj tjedan: 261
Danas: 15
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
TERENSKA NASTAVA – POSJET JAVNOJ USTANOVI SPOMEN PODRUČJE JASENOVAC
Autor: Ivan Jaković, 13. 3. 2020.

 

Učenici 8a, dana 12.03.2020. zajedno sa učiteljicama Marinom Đukin i Biljanom Vargek Kantar, posjetili su JUSP Jasenovac u sklopu terenske nastave koju im je omogućilo Ministarstvo znanosti i obrazovanja. Uz stručnu pripremu i stručno vođenje učenici su unaprijedili znanje o holokaustu, genocidu te nastavnim sadržajima o Drugom svjetskom ratu.

 

Učiteljica povijesti i geografije: Biljana Vargek Kantar

 


Koncentracijski logor Jasenovac bio je najveći logor osnovan od strane ustaškog režima na teritoriju Nezavisne Države Hrvatske za vrijeme Drugog svjetskog rata. Kao mjesto na kojem su počinjeni masovni zločini, logor Jasenovac je mjesto holokausta počinjenog nad Židovima te genocida nad Srbima i Romima.

Nakon obilaska lokaliteta uz stručno vodstvo, učenici su imali radionicu u Memorijalnom muzeju gdje su u sklopu zadataka morali  pronaći informacije ili dati vlastiti sud o nastanku logora, rasnim zakonima, zatočenicima, svakodnevnom životu u logoru. Na ovaj način učenici uče kako prihvaćati različitosti, kako prevladati rasizam, etničku ili vjersku snošljivost te su potaknuti na razmišljanja o stradalnicima, uzrocima i počiniteljima zločina.

      





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju