« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Video izradio: Leon Ormanec, 8.b
(Unaprijed se ispričavamo zbog nekoliko nedoličnih fotografija)
Učenici i učitelji Osnovne škole Molve u ponedjeljak ( 5.12.) obilježili su prigodnim aktivnostima mjesec borbe protiv ovisnosti. Mjesec borbe protiv ovisnosti obilježava se u periodu od 15.studenog do 15.prosinca. To je ujedno prigoda da se učenike upozna sa pojmom ovisnosti, vrstama ovisnosti i posljedicama ovisnosti. Najveći naglasak stavljen je na one ''klasične'' ovisnosti kao što su:
Učenici je pozornost skrenuta i na ''novije'' oblike ovisnosti (npr. ovisnost o televiziji, internetu, kockanju, klađenju, itd.)
Samo obilježavanje mjeseca borbe protiv ovisnosti organizirano je putem aktivnosti u pojedinim razrednim odjelima.
Učenici petih razreda ( s razrednicima Mirelom Paša i Darkom Pintarom) uredili su prigodan pano na drugom katu škole.
Učenici šestih razreda sudjelovali su u radionici projekta ''Otvoreni kišobran''. Nositelj projekta ''Otvoreni kišobran'' je Zavod za javno zdravstvo Koprivničko- križevačke županije. Voditelji radionica bili su stručni suradnici škole (knjižničarka Marina Sabolović i pedagog škole). Održana je radionica broj 3. navedenog projekta pod nazivom ''Pušenje i zdravlje''.
Učenici sedmih razreda ( zajedno s razrednicima Danijelom Večenaj i Stankom Molnarom) uredili su središnji pano u predvorju škole. Putem panoa osvrnuli su se na sve vrste ovisnosti, posljedice pojedinih ovisnosti te na prevenciju ovisnosti.
Posjetom zajednici Cenacolo (Varaždin) učenici osmih razreda obilježili su mjesec borbe protiv ovisnosti. Prilikom posjeta štićenicima zajednice Cenacolo slušali su ispovijesti bivših ovisnika. Upoznali su se s načinom života u zajednici, obavezama štićenika, duljini ostanka u zajednici. Poseban dojam na učenike ostavile su teške životne priče bivših ovisnika. Pitanjima koja su mogli postavljati štićenicima zajednice ušli su u njihova iskustva života koji je obilježen ovisnošću. Najpotresniji dio ispovijesti odnosi se na posljedice koje je ovisnost ostavila na ovisnike te na njihove obitelji i najbliže prijatelje. Da bi malo razvedrili život u zajednici učenici su sa sobom ponijeli poklone ( u vidu namirnica).
Nadamo se da će navedene aktivnosti potaknuti učenike na razvijanje pozitivnog stava o štetnosti svih vidova ovisnosti.
Miroslav Saraga