« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Video izradio: Leon Ormanec, 8.b
(Unaprijed se ispričavamo zbog nekoliko nedoličnih fotografija)
Naša se škola i ove godina uključila u obilježavanje sportske manifestacije Hrvatski olimpijski dan (HOD), koji se već dvanaestu godinu za redom obilježava 10. rujna. I ove godine izdvojili smo dva dana u tjednu za obilježavanje navedene manifestacije, 16. i 19. rujna.
Organizator našeg školskog obilježavanja HOD-a bio je učitelj tjelesne i zdravstvene kulture, Tomislav Čerepinko. Obilježavanje je organizirano u dva dana, prvog dana su u tjelesnim aktivnostima sudjelovali učenici razredne nastave u pratnji njihovih učiteljica, a drugog su dana sport slavili učenici predmetne nastave u pratnji njihovih razrednika. Učenici razredne nastave savladavali su različite zabavne elementarne igre dok su učenici predmetne nastave vježbali u kružnom obliku rada.
Što je to kružni organizacijski oblik rada?
Naziv kružni organizacijski oblik rada potječe od činjenice što su radna mjesta-stanice postavljeni u krug, u kojem se vježbači dijele na više manjih skupina koje izvode različite, najčešće poznate ili jednostavne vježbe, i to prema unaprijed utvrđenom redoslijedu, planiranom opterećenju i vremenu za oporavak, tako da svaki učenik u procesu vježbanja prođe sve stanice, odnosno obavi sve zadatke na svim radnim mjestima u jednom obilasku kruga. Namjena je kružnog organizacijskog oblika rada visoka aktivacija motoričkih i funkcionalnih sposobnosti vježbača (Findak, 2003).
Razlikujemo tzv. mali krug (do 8 radnih mjesta-stanica), i veliki krug (više od 8 radnih mjesta-stanica).Naši učenici vježbali su u velikom krugu od 12 radnih mjesta. Interval rada ( 30 sekundi) i odmora ( 30 sekundi) izmjenjivao se uz glazbu.
Radi lakše organizacije i realizacije velikog kruga učenici osmog razreda: Regina Halaček, Nika Gazdek, David Vindić i Josip Tuba pod stručnim vodstvom učitelja Tomislava Čerepinka nakon razgibavanja objasnili su i demonstrirali radna mjesta-stanice.
Obilježavanjem ove manifestacije ukazali smo učenicima na važnost bavljenja tjelesnom aktivnošću u svrhu stjecanja pravilnih životnih navika.