« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Video izradio: Leon Ormanec, 8.b
(Unaprijed se ispričavamo zbog nekoliko nedoličnih fotografija)
Princeze, vile, jednorozi, heroji, kauboji, indijanci i razni drugi likovi prošetali su se školom u utorak, 5. ožujka, kako bi obilježili Dan maškara. U maškaradi su sudjelovali učenici nižih razreda koji su kroz nastavne sadržaje iz hrvatskog jezika, likovne i glazbene kulture te tjelesnog odgoja obilježili ovaj veseli dan. Osim toga, svi su učenici počašćeni krafnama, što je i red na takav dan.
I dok su nastavu prva tri školska sata imali svatko u svojoj učionici, sat TZK-a imali su svi zajedno u školskoj dvorani. Kreativne i interesantne aktivnosti za njih su osmislile pripravnice Ana Kos, Ivana Ciganek i Lidija Tuba, a učenici su se potrudili biti što uspješniji u svakoj aktivnosti. Učenicima su pripremile tri različite igre, a svaku je igru vodila jedna pripravnica s cikličkom rotacijom kako bi svi učenici prošli kroz sve igre.
U prvoj igri se grupa učenika podijelila u četiri skupine, svaka s pripadajućim brojem, i na voditeljičin znak su morali pronaći svoj broj na nekoj od strunjača.
Druga igra je bila dvoranska verzija križić-kružić igre, igre u kojoj brzina, spretnost i brzo razmišljanje dovode do pobjede.
Treća igra je od učenika također tražila puno spretnosti jer su se morali provlačiti kroz obruč. Grupa učenika se podijelila u dvije skupine i formirala krug držeći se za ruke. Na voditeljičin znak su obruč morali provući kroz krug bez da puste ruke. Dozu napetosti je donosio natjecateljski duh između dviju skupina.
Kraj druženju u dvorani je posvećen zajedništvu i prijateljstvu, tako da su svi zajedno otplesali ples pod maskama i time zaokružili obilježavanje.