« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Video izradio: Leon Ormanec, 8.b
(Unaprijed se ispričavamo zbog nekoliko nedoličnih fotografija)
Na prvi dan Mjeseca hrvatske knjige, 15. listopada, učenici 3. razreda gostovali su u školskoj knjižnici kako bi prigodno obilježili početak svog projekta posvećenog čitanju. Zbog istih su razloga učenici sljedeći dan, 16. listopada, posjetili i Narodnu knjižnicu Virje. Kroz školsku godinu će još više uživati u čaroliji pisane riječi, a cilj projekta je višestruki – bogaćenje rječnika, stjecanje novih znanja i ono najvažnije, unaprjeđenje čitanja i ljubavi prema knjizi.
U školskoj knjižnici im je školska knjižničarka govorila o Mjesecu hrvatske knjige te zašto je čitanje važno - učenici već i sami znaju da je znati čitati temelj za usvajanje ostalog znanja. Tema ovogodišnjeg Mjeseca hrvatske knjige je „Baš baština“, pa su učenici morali odgonetnuti što je to baština i što je baština njihovog kraja, a učiteljica je temu Mjeseca knjige povezala s njihovim ovotjednim odlaskom na Kestenijadu u OŠ Šestine te su glasno čitali priču „Šestinski kišobran“.
U utorak su posjetili Narodnu knjižnicu Virje kako bi upoznali i druge vrste knjižnica. Knjižničarka Ivanka ih je sprovela po knjižnici, objasnila im za koga su knjige na odraslom odjelu, za koga na dječjem, zašto je njihova čitaonica tako malo, čemu služe lubenice povješane po zidovima i mnoštvo drugih zanimljivih stvari… Osim na dječjem odjelu, dosta su vremena proveli oko knjižničarevog radnog stola jer se tamo nalazi zavičajna zbirka i enciklopedije u koje su malo zavirili. Ipak, glavno se druženje odvijalo na dječjem odjelu. Tamo im je knjižničarka pokazala zanimljive slikovnice, a zatim je predstavila i svoje dvije knjige koje je izdala. Da, da, dobro ste čuli - knjižničarka Ivanka je ujedno i pisac, pravi pravcati pisac i sretni smo što smo se uspjeli malo družiti i s autoricom. Na kraju im je knjižničarka dala jedan izazov. Podijeljeni u tri grupe morali su ispisati abecedu knjižnice, odnosno za svako slovo abecede napisati riječ koja je povezana s knjižnicom, knjigom i čitanjem. Bilo je zanimljivo slušati koje su im asocijacije na knjigu.
Druženje u knjižnici im se toliko svidjelo da smo odmah obećali da ćemo doći još koji put. Hvala knjižničarima na gostoprimstvu.