preskoči na sadržaj

Osnovna škola Molve

Login
ŽUPANIJSKI PROJEKTI

 

 

Tražilica - search
Kalendar - calendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

dnevni tisak, časopisi

    newspaper, journal
  

    

  

       

  

  S P O N Z O R

 

dječji i obiteljski portali

 children and family portals
 

   

   

   

   

      

   

   

Oglasna ploča
O KNJIGAMA

 

Povodom 11. rođendana kampanje "Čitaj mi!" i Međunarodnog dana dječje knjige (2.4.), ovogodišnja ambasadorica kampanje "Čitaj mi!" Ivana Guljašević Kuman, snimila je video prilog.

Pogledajte ga klikom na fotografiju iznad!

* * *

 

R.I.V.E.R.S.

      
 

EKO GRUPA

UČ. ZADRUGA "Mlin"

   

OŠ Molve - MLK - Naiva

stara molvarska jela


   old recipes from Molve

Poveznice - link

Brojač posjeta
Ispis statistike od 2. 1. 2014.

Ukupno: 185069
Ovaj mjesec: 1451
Ovaj tjedan: 218
Danas: 12
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
HRVATSKI OLIMPIJSKI DAN
Autor: Ivan Jaković, 11. 9. 2018.

Hrvatski olimpijski dan obilježili smo 10. i 11. rujna. Prvi dan učenici predmetne nastave, a drugi dan učenici razredne nastave upoznali su se s TABATA vježbanjem.

Što je to TABATA vježbanje? To je jedan od najpopularnijih HIIT treninga (visoko–intenzivan rad u trajanju 20 sekundi koji se izmjenjuje s pauzama od 10 sekundi).


Glavne prednosti Tabata treninga su:

- Kratki treninzi – trening traje oko 35 minuta (sa zagrijavanjem) što čini ovaj trening vrlo dostupnim svima onima koji nemaju previše slobodnog vremena

- Sagorijeva više kalorija i istovremeno utječe na oba metabolička sustava – onog koji je odgovoran za izdržljivost i onog za proizvodnju eksplozivne energije              

- Poboljšava anaerobni i aerobni kapacitet

- Ne zahtijeva korištenje dodatne opreme – trening možete izvoditi kod kuće.

Učenici osmog razreda su pod stručnim vodstvom učitelja Tomislava Čerepinka nakon razgibavanja demonstrirali učenicima predmetne i razredne nastave Tabata vježbe.

Učenici predmetne nastave imali su zadatak da uz TABATA glazbu naprave 3 runde, dok su učenici razredne nastave odvježbali 1 rundu TABATA vježbi. Kontrolirali su i određivali opterećenje vježbanja mjerenjem pulsa u pauzama između svake TABATA runde.  Svaki učenik mogao je na vlastitom primjeru odrediti stupanj sportske forme. Poslije TABATA vježbanja učenici su se natjecali u sportskim i štafetnim igrama.

Obilježavanjem ove vrijedne manifestacije još jednom smo potaknuli učenike da se bave sportom i stvore pozitivan stav prema zdravom načinu života.



Izvor: Učitelj tjelesne kulture Tomislav Čerepinko


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju