« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Video izradio: Leon Ormanec, 8.b
(Unaprijed se ispričavamo zbog nekoliko nedoličnih fotografija)
U četvrtak 26. travnja učenici viših razreda kroz integriranu nastavu obilježili su Dan obnovljivih izvora. Svaki razred je sa svojim razrednikom osmislio sadržaje i aktivnosti koje su taj dan provodili u djelo. Na prvom satu su prezentirali o obnovljivim izvorima i kroz razgovor utvrdili zašto su nam važni, a zatim su obilazili određene lokacije kako bi nadopunili svoje znanje.
* Uvodna slika preuzeta s interneta
* * *
Učenici petih razreda dan obnovljivih izvora započeli su već na satu razrednika upoznajući se s potrebama očuvanja prirode obilježavajući Dan planete Zemlje izradom plakata u razredu.
Na dan obnovljivih izvora pogledali smo kratki filmić o klimatskim promjenama i potrebama korištenja obnovljivih izvora koji manje štete našem okolišu a i nama. Nakon uvodnog dijela razgovora uputili smo se prema Miholjancu u posjet Fratrovom zdencu, prirodnom izvoru pitke vode u našem kraju. Tamo smo poslušali kratki dio izlaganja o tome što su učenici pronašli o obnovljivim izvorima te zajedno u igri i druženju proveli ostatak vremena.
* * *
Učenici šestih razreda su Dan obnovljivih izvora obilježili kroz terensku nastavu na Plitvičkim jezerima, a kako je njima bilo, pogledajte ovdje.
* * *
Povodom Dana obnovljivih izvora energije, 26.4.2018. u četvrtak, učenici sedmih razreda imali su integrirani dan i svoju terensku nastavu održali u bioelektrani Matvej u Virju.
Dan su započeli uvodnom prezentacijom o svim obnovljivim izvorima energije koju su pripremile učenice Hane Sefer i Mie Domitrović.
Na terenskoj nastavi spoznali smo nova znanja prilikom posjeta bioelektrani Matvej u Virju. Saznali smo kako radi i čemu služi bioelektrana, koja sva područja osvjetljava te dobili odgovore na razna pitanja. Vidjeli smo i glavne dijelove bioelektrane, poput generatora i dr. Nakon obilaska bili smo ponuđeni sokovima i grickalicama. U vrijeme čekanja prijevoza družili smo se i uživali u prirodi. Na povratku u školu put je bio glasan i zabavan, uz pjesmu. U školi smo dan završili prezentacijom o bioenergiji učenika Ivana Žufike i Lovre Benceka.
Uz pratnju učiteljice Željke Ivandija Goll i učitelja Darka Pintara naš dan je bio zabavan i poučan.
Viktorija Bukovčan, 7.a
* * *
Učenici 8.a razreda su za prvi sat pripremili prezentacije po grupama, zatim su biciklima otišli do jezera Čingi Lingi gdje su imali sportsko-rekreacijsko druženje uz roštilj.
* * *
Integrirani nastavni dan posvetili smo obnovljivim izvorima energije – učenici 8.b razreda obilježili su ga izletom u prirodu. U pitomom vinogradarskom kraju na obroncima Bilogore, bili su gosti obitelji učenika Lovre Tube. U njihovoj klijeti u Šemovcima održale su se prezentacije plakata sa sljedećim temama o obnovljivim izvorima energije: voda, biomasa, vjetar i sunce. Prezentacijama su prisustvovali i roditelji učenika. Posebnost ovome danu dalo je i pismo poglavice indijanskoga plemena Siouxa iz 19. stoljeća, koji podsjeća američkog predsjednika i američki narod da se zemlja i njezina bogatstva ne mogu prodati niti kupiti. Pismo su okupljenima pročitale učiteljice Biljana Vargek Kantar i Marija Halaček i podijelile kopije prisutnima. Uz roštilj i igre na otvorenom završio je nastavni dan, a osmaši ostali zahvalni obitelji Tuba na lijepom gostoprimstvu.