preskoči na sadržaj

Osnovna škola Molve

Login
ŽUPANIJSKI PROJEKTI

 

 

 

 

Tražilica - search
Kalendar - calendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

dnevni tisak, časopisi

    newspaper, journal
  

    

  

       

  

  S P O N Z O R

 

dječji i obiteljski portali

 children and family portals
 

   

   

   

   

      

   

   

Oglasna ploča
DAN ŠKOLE

Pogledajte pregled školske godine prikazan na svečanoj sjednici za Dan škole!

NAŠI OSMAŠI

      
Video izradio: Leon Ormanec, 8.b

(Unaprijed se ispričavamo zbog nekoliko nedoličnih fotografija)

EKO GRUPA

UČ. ZADRUGA "Mlin"

   

OŠ Molve - MLK - Naiva

stara molvarska jela


   old recipes from Molve

Poveznice - link

Brojač posjeta
Ispis statistike od 2. 1. 2014.

Ukupno: 199888
Ovaj mjesec: 1337
Ovaj tjedan: 414
Danas: 4
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
DRUŽENJE UZ BROJ PI
Autor: Ivan Jaković, 19. 3. 2018.

U mnoštvu datuma kojima se obilježavaju razni događaji, nama matematičarima osobito je zanimljiv 14. ožujka (14.3.). Na taj dan svake se godine obilježava Dan broja π. Ako datum gledamo zapisan u formatu mjesec,dan dobit ćemo približnu vrijednost broja π zaokruženog na dvije decimale. Učenici naše škole također su se pridružili ovome obilježavanju na vrlo zanimljiv i nov način kroz nekoliko dana i aktivnosti.


     Obilježavanje ovog zanimljivog dana započeli smo još prošli tjedan izradom plakata na kojem su  informacije i zanimljivosti o broju π bile prikazane QR kodovima. Na sam Dan broja π sedmaši i osmaši su na satima matematike imali priliku odigrati Kahoot kviz o broju π i provjeriti koliko su ponuđenih informacija zapamtili.

     Glavni dio ovog obilježavanja održan je u učionici matematike od 18 do 20 h. Druženje je počelo projekcijom animiranog filma Sir Cumference and the Dragon of Pi. Pogledali smo i prezentaciju  s osnovnim informacijama iz povijesti broja π i mnogim zanimljivostima. Učenici su zatim podijeljeni u tri grupe. Imali su zadatak pronaći odgovore na pitanja vezana uz broj π. Potraga za QR kodovima postavljenim u učionici bila je vrlo zanimljiva  i vrlo dinamična potraga jer neki su kodovi bili postavljeni  na manje uočljivim mjestima, a neki su pak sadržavali bezvrijedne informacije za ovo natjecanje. Tijekom potrage slušali smo broj π odsviran na klaviru i više instrumenata u smislu nadovezivanja kada jedan dio završi.  Slijedile su još dvije aktivnosti – slagalica s decimalama broja π i pisanje izreka ili stihova s točno određenim brojem glasova u riječi. Ova posljednja aktivnost je bila vrlo izazovna jer je broj glasova u riječima morao redom pratiti decimale broja π. Nastale su vrlo zanimljive i neobične izjave koje su nas dobro nasmijale.

     Druženje uz broj π bilo je ugodno. Mnoge smo stvari naučili, zabavili smo se i još jednom se uvjerili da je matematika puno više od tablice množenja ili zbrajanja razlomaka ili …

Do sljedećeg druženja pozdravljaju vas vaše učiteljice Rajna Franjo i Danijela Večenaj.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju