preskoči na sadržaj

Osnovna škola Molve

Login
ŽUPANIJSKI PROJEKTI

 

 

 

 

Tražilica - search
Kalendar - calendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

dnevni tisak, časopisi

    newspaper, journal
  

    

  

       

  

  S P O N Z O R

 

dječji i obiteljski portali

 children and family portals
 

   

   

   

   

      

   

   

Oglasna ploča
DAN ŠKOLE

Pogledajte pregled školske godine prikazan na svečanoj sjednici za Dan škole!

NAŠI OSMAŠI

      
Video izradio: Leon Ormanec, 8.b

(Unaprijed se ispričavamo zbog nekoliko nedoličnih fotografija)

EKO GRUPA

UČ. ZADRUGA "Mlin"

   

OŠ Molve - MLK - Naiva

stara molvarska jela


   old recipes from Molve

Poveznice - link

Brojač posjeta
Ispis statistike od 2. 1. 2014.

Ukupno: 200117
Ovaj mjesec: 1566
Ovaj tjedan: 99
Danas: 37
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
LEKTIRA IZ PAPIRNATE VREĆICE
Autor: Ivan Jaković, 30. 10. 2017.

Tko kaže da čitanje lektire mora biti dosadno? Da to nije ni približno tako, pokazali su učenici šestog razreda koji su u četvrtak na dvosatu hrvatskoga jezika pročitane romane interpretirali i predstavili na posve nov način.

Naime, šestaši su ovaj mjesec čitali knjigu po vlastitom izboru koju su na kraju mjeseca trebali predstaviti svojim prijateljima u razredu i učiteljici. Pri izboru knjige učenici su mogli potražiti pomoć i savjet svojih prijatelja, učiteljice ili knjižničarke. Na početku mjeseca jednoglasno su prihvatili učiteljičin prijedlog o drugačijem predstavljanju pročitanih knjiga – priču iz papirnate vrećice. 


O čemu se točno radi?

Nakon što su pročitali odabranu knjigu, učenici su trebali nabaviti papirnatu vrećicu. Prednju stranu papirnate vrećice oslikali su kao naslovnicu pročitanog djela, a na suprotnoj strani papirnate vrećice zapisivali ono što je unaprijed bilo dogovoreno: fabulu, mišljenje o pročitanom djelu, osobine likova, usporedbe sebe i glavnog lika, citate opisa ili rečenice koje su im ostale u posebnom sjećanju.

Glavnina je ove priče u sadržaju papirnate vrećice. Nakon izrade vanjskog dijela, u papirnatu vrećicu učenici su trebali staviti 5 predmeta koji imaju nekakvu vezu s pročitanom knjigom.

Tijekom predstavljanja rada učenici su iz vrećica izvlačili predmete koje su u njih stavili i objašnjavali zašto baš taj predmet zaslužuje svoje mjesto u njihovoj priči.

U vrećicama se tako našlo svašta: fotoaparati, mobiteli, naočale, tajna pisma, srebrne jabuke, tenisice, žarulje, ormar, čak i jedna bomba! Na sreću, evakuacija nije bila potrebna, a predstavljanja su protekla u opuštenom ozračju, uz puno smijeha i pljeska. Zahvaljujući knjižničarkinim preporukama, najčitaniji autor bio je Hrvoje Kovačević – čak je sedmero učenika odabralo neki od njegovih naslova.

Iako ovakav način obrade lektire od učenika iziskuje mnogo vremena i uloženog truda, rezultati su odlični, a učenici itekako motivirani za rad. Njihova motiviranost pokazuje da je osim suvremenosti i zanimljivosti knjige učenicima itekako važan i način na koji će se o njoj raspravljati u školi.

Svaka nova i drukčija ideja dodatni je poticaj učenicima na čitanje, te, nadajmo se, i na razvijanje ljubavi prema čitanju.



Izvor: Učiteljica hrvatskog jezika Mirela Halaček


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju