preskoči na sadržaj

Osnovna škola Molve

Login
ŽUPANIJSKI PROJEKTI

 

 

Tražilica - search
Kalendar - calendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

dnevni tisak, časopisi

    newspaper, journal
  

    

  

       

  

  S P O N Z O R

 

dječji i obiteljski portali

 children and family portals
 

   

   

   

   

      

   

   

Oglasna ploča
O KNJIGAMA

 

Povodom 11. rođendana kampanje "Čitaj mi!" i Međunarodnog dana dječje knjige (2.4.), ovogodišnja ambasadorica kampanje "Čitaj mi!" Ivana Guljašević Kuman, snimila je video prilog.

Pogledajte ga klikom na fotografiju iznad! 

 

R.I.V.E.R.S.

      
 

EKO GRUPA

UČ. ZADRUGA "Mlin"

   

OŠ Molve - MLK - Naiva

stara molvarska jela


   old recipes from Molve

Poveznice - link

Brojač posjeta
Ispis statistike od 2. 1. 2014.

Ukupno: 184776
Ovaj mjesec: 1158
Ovaj tjedan: 334
Danas: 30
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
LEKTIRA IZ PAPIRNATE VREĆICE
Autor: Ivan Jaković, 30. 10. 2017.

Tko kaže da čitanje lektire mora biti dosadno? Da to nije ni približno tako, pokazali su učenici šestog razreda koji su u četvrtak na dvosatu hrvatskoga jezika pročitane romane interpretirali i predstavili na posve nov način.

Naime, šestaši su ovaj mjesec čitali knjigu po vlastitom izboru koju su na kraju mjeseca trebali predstaviti svojim prijateljima u razredu i učiteljici. Pri izboru knjige učenici su mogli potražiti pomoć i savjet svojih prijatelja, učiteljice ili knjižničarke. Na početku mjeseca jednoglasno su prihvatili učiteljičin prijedlog o drugačijem predstavljanju pročitanih knjiga – priču iz papirnate vrećice. 


O čemu se točno radi?

Nakon što su pročitali odabranu knjigu, učenici su trebali nabaviti papirnatu vrećicu. Prednju stranu papirnate vrećice oslikali su kao naslovnicu pročitanog djela, a na suprotnoj strani papirnate vrećice zapisivali ono što je unaprijed bilo dogovoreno: fabulu, mišljenje o pročitanom djelu, osobine likova, usporedbe sebe i glavnog lika, citate opisa ili rečenice koje su im ostale u posebnom sjećanju.

Glavnina je ove priče u sadržaju papirnate vrećice. Nakon izrade vanjskog dijela, u papirnatu vrećicu učenici su trebali staviti 5 predmeta koji imaju nekakvu vezu s pročitanom knjigom.

Tijekom predstavljanja rada učenici su iz vrećica izvlačili predmete koje su u njih stavili i objašnjavali zašto baš taj predmet zaslužuje svoje mjesto u njihovoj priči.

U vrećicama se tako našlo svašta: fotoaparati, mobiteli, naočale, tajna pisma, srebrne jabuke, tenisice, žarulje, ormar, čak i jedna bomba! Na sreću, evakuacija nije bila potrebna, a predstavljanja su protekla u opuštenom ozračju, uz puno smijeha i pljeska. Zahvaljujući knjižničarkinim preporukama, najčitaniji autor bio je Hrvoje Kovačević – čak je sedmero učenika odabralo neki od njegovih naslova.

Iako ovakav način obrade lektire od učenika iziskuje mnogo vremena i uloženog truda, rezultati su odlični, a učenici itekako motivirani za rad. Njihova motiviranost pokazuje da je osim suvremenosti i zanimljivosti knjige učenicima itekako važan i način na koji će se o njoj raspravljati u školi.

Svaka nova i drukčija ideja dodatni je poticaj učenicima na čitanje, te, nadajmo se, i na razvijanje ljubavi prema čitanju.



Izvor: Učiteljica hrvatskog jezika Mirela Halaček


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju