« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Video izradio: Leon Ormanec, 8.b
(Unaprijed se ispričavamo zbog nekoliko nedoličnih fotografija)
U utorak 21. ožujka naša škola je obilježila dva značajna dana, jedan od njih je Svjetski dan osoba s Down sindromom o kojemu smo već pisali, a sada vam pišemo i o drugom - Svjetskom danu šuma. Naša škola je ovaj Dan obilježila kroz integriranu nastavu. Srećom nas je poslužilo sunce i toplo vrijeme (neki bi rekli i pretoplo) pa su se mogle realizirati aktivnosti izvan škole koje su učitelji zamislili.
Šumama treba posvetiti posebnu pozornost jer su zbog lošeg gospodarenja, požara, onečišćenja tla, kiselih kiša i drugih čimbenika danas ugrožene, a vrlo su nam važne za egzistenciju. Razrednici su u dogovoru s drugim učiteljima osmislili razne zanimljive aktivnosti za učenike na otvorenom, a povodom toga dana za učenike nižih razreda je organizirano i predavanje koje su vodile djelatnice Hrvatskih šuma Marina Juratović i Sonja Rukavina. Za niže razrede imale su predavanje u prostoriji školskog restorana, dok je, isto povodom Dana šuma, ali i profesionalne orijentacije, za osmaše organizirano predavanje u prostoriji šumarije Repaš.
NIŽI RAZREDI
Kao što smo rekli, učenici nižih razreda su najprije slušali predavanje djelatnica Hrvatskih šuma, a zatim su ih učiteljice izvele u šetnju do velikog nogometnog igrališta gdje su igrali graničar. Kako na predavanju nisu mogli biti svi zajedno, već dva po dva razreda, dok su jedni bili na predavanju u školskom restoranu, drugi su u razredima razgovarali o šumama ili crtali.
5. RAZRED
Razrednica Rajna Franjo je zajedno s učiteljicama Mirelom Halaček i Marinom Đukin osmislila aktivnosti za svoj razred. Najprije su članovi školske zadruge „Mlin“ pred cijelim razredom prezentirali prezentaciju o šumi, čitali su razne citate o očuvanju šume i zašto nam je šuma važna, sami osmišljavali poučne izreke, a zatim te izreke postavili na pano. Sljedeća je aktivnost isto bilo kreativna, radili su origami žabe koje skaču, a da bi to malo začinili, na kraju su se natjecali čija žaba skače najdalje. Vjerujem da je natjecanje bilo napeto. Učiteljice su im namijenile i aktivnost na otvorenom, tako da su se nakon svega prošetali do velikog nogometnog igrališta i odigrali par rundi graničara.
6.A RAZRED
Odmah s jutra pred školu se parkirao traktor s prikolicom koji je imao zadatak prevesti učenike i razrednicu Mirelu Pašu te učitelja Zvonimira Haramiju na njihovo odredište. Njihova razrednica je zamislila druženje i poduku iz pčelarstva u njezinom pčelinjaku nedaleko od mjesta. Dojam su upotpunili pečenjem kobasica na logorskoj vatri. Hvala tati Kovačeku na prevozu do pčelinjaka.
6.B RAZRED
I razrednik 6.b razreda je osmislio aktivnosti u prirodi. Njihova je destinacija bila kućica na jezeru Čingi-lingi. Učenici su se također opskrbili slaninama, kobasicama i dr. mesnim proizvodima koje su pekli na logorskoj vatrici. Ovakva vrsta nastave će im dugo ostati u sjećanju, a tati Žufiki zahvaljujemo na prijevozu.
7.A RAZRED
Razrednik Tomislav Čerepinko je svoje snage ujedinio s učiteljima Ivom Franjo i Matejom Ištvanom. Prva dva školska sata bili su u školi – najprije je učitelj Ivo Franjo govorio o kartama i njihovoj primjeni, pokazao im kako se upotrebljava kompas i određuje azimut, a zatim im je razrednik pričao o orijentacijskom trčanju te su imali radionicu iz toga. Prvo su izradili kartu učionice, a zatim je svaki učenik pomoću karte morao pronaći određenu kontrolnu točku i mjerilo se koji se učenik najbolje snalazi u prostoru pomoću karte. Drugi dio dana se sastojao od odlaska na Krbuljin i primjenu stečenih znanja na terenu. Učitelji su za njih pripremili i rekreacijsko druženje na velikom nogometnom igralištu uz novi sport – Ultimate frizbi.
7.B RAZRED
Učenici 7.b razreda otputovali su na imanje obitelji Dorijana Ivančana koji imaju voćnjak i vinograd na obroncima Bilogore. Stigavši u vinograd najprije su se prošetali šumom u kojoj su proboravili dva sata. Vrativši se natrag, zasadili su jednu trešnju i prezentirali plakate o šumama zemalja u projektu Erasmus+ u kojem je njihova razrednica Marija Halaček. A onda je krenuo i onaj opušteniji dio pečenja kobasica i špeka na šibama na vatri. Veselom društvu priključile su se i mame Ivančan, Vincek i Lončar te su za njih još pripremile i roštilj te neizostavni pomfri. Nakon bogatog ručka nisu legli drijemat, već su igrali razne igre s loptom. Kako bi obilježili Svjetski dan osoba s Down sindromom, nosili su šarene čarape.
8. RAZREDI
Osmašima su dan organizirali njihovi razrednici Danijela Večenaj i Stanko Molnar te učiteljica Martina Hegedušić. Na početku dana poslušali su prezentaciju učiteljice Martine o važnosti šuma i naravno o znamenitostima šuma u našoj Županiji. Nakon toga posjetili su lovački dom Čambinu. Stigavši tamo podijelili su se u dvije skupine i dobili određene zadatke. Zadaci su bili vezani uz šume i snalaženja u njima. Nakon zadataka imali su predavanje koje je prezentiralo stručno vodstvo šumarije Repaš i Koprivnica koje im je govorilo o povijesti repaških šuma, njihovom nastajanju i o šumarstvu kao gospodarskoj djelatnosti. Nakon predavanja podružili su se, razgledali Čambinu i krenuli kućama.