« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Video izradio: Leon Ormanec, 8.b
(Unaprijed se ispričavamo zbog nekoliko nedoličnih fotografija)
Peta i šesta radionica u sklopu preventivnog programa Trening životnih vještina koji pedagoginja provodi u područnim školama s učenicima trećeg i četvrtog razreda bave se vještinama s kojima se ne rađamo, već ih je potrebno razvijati. Tako se navedenim radionicama kod učenika nastoji osvijestiti kako komunikacija ne uključuje samo razgovor, govorenje, već da prepoznavanje tuđih neverbalnih znakova vezanih uz osjećaje utječe na razvoj empatije.
Kada je djeci ugodno razgovarati o vlastitim osjećajima, lakše mogu razgovarati i o problemima. Radionicama se nastoji osvijestiti i potreba primjerenog iskazivanja osjećaja socijalno prihvatljivim načinima. Istaknuta je i važnost uspostavljanja prijateljskih odnosa među djecom, odnosno došli smo do zaključka da ostvarivanje kvalitetnog prijateljstva utječe na stvaranje pozitivne slike o sebi i vrijedan je izvor podrške u suočavanju s izazovima svakodnevnog života. Učenici su lako utvrdili koje osobine čine dobrog prijatelja. Do završetka provedbe programa ostale su još dvije radionice.