« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Video izradio: Leon Ormanec, 8.b
(Unaprijed se ispričavamo zbog nekoliko nedoličnih fotografija)
Dan zdravlja obilježava se 7. travnja, no kako smo tada još bili na praznicima, obilježili smo ga čim smo se vratili s proljetnog odmora.
Učenici 1. i 2. razreda učili su o zdravoj prehrani, izabrali su namirnice koje bi odabrali za pet obroka tokom dana, govorili o održavanju osobne higijene i važnosti bavljenja sportom i kretanja na svježem zraku.
Učenici 3. i 4. razreda su se najprije kroz prezentacije, slike i piramide zdrave prehrane prisjetili kako očuvati zdravlje (tjelovježba, boravak na svježem zraku, osobna higijena, higijena odjeće i obuće, liječničke kontrole, zdrava i raznovrsna prehrana) te koje su najčešće dječje zarazne bolesti. Ove godine smo nažalost jako dobro upoznali neke od njih, a naša Lana upravo boluje od vodenih kozica.
Nakon toga smo se igrali, ali u igri je trebalo za svaki pomak pijuna dobro razmisliti o zdravlju (je li neka namirnica zdrava, kako se zove, koliko često ju jedemo) ili pogoditi rješenje zagonetke (krpelj, jaje, lijek, jabuka i slično). Sve to smo još jednom utvrdili kroz rješavanje križaljke osmosmjerke u kojoj su se krile mnoge zdrave namirnice.