« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Video izradio: Leon Ormanec, 8.b
(Unaprijed se ispričavamo zbog nekoliko nedoličnih fotografija)
U sklopu projekta „Mislim zeleno, čuvam Zemlju“ učenici 3. i 4.razreda obilježili su eko-dane: Dan močvara & Dan voda.
Nakon pročitane lektire Duh u močvari i nakon gledanja istoimenog dječjeg igranog filma 2.veljače obilježili smo Međunarodni dan zaštite močvare. Ponovili smo o vodama u prirodi, a posebno stajaćice među kojima je i močvara. Prisjetili smo se živog svijeta voda stajaćica iz prirode i društva. Proučili smo biljni i životinjski svijet dviju hrvatskih močvara: Kopački rit i Lonjsko polje. Pogledali smo dokumentarni film Hrvatsko vodeno blago – Kopački rit u kojem je kroz sva četiri godišnja doba prikazan suživot ljudi, biljaka i životinja. Izradili smo plakate s mnogo slika i fotografija, a na satima likovne kulture iz kolaža oblikovali močvarne životinje. Bio je to uvod u aktivnosti povodom godine kulturne baštine u sklopu čega smo slikali Stari grad Đurđevac (koji je u prošlosti također bio okružen močvarom), a radove poslali na natječaj.
Od 20. do 23. ožujka smo imali mnoge aktivnosti povodom početka proljeća, Dana Voda i Dana šuma. Tijekom nastave hrvatskog jezika smo čitali književne tekstove čija je tema voda i sami stvarali stihove o vodi i vodenoj igri. Na nastavi prirode i društva smo iz mnogobrojnih časopisa (Meridijani, Priroda, Hrvatska vodoprivreda, Drvo znanja, Ekorevija i Hrvatske šume) izrezali poučne slike i fotografije o hrvatskim vodama, a najviše o našoj Dravi. Izradili smo plakate i ukrasili njima panoe. Na glazbenom smo pjevali pjesme Teče, teče bistra voda, Raca plava po Dravi i Tekla voda Karašica. Na likovnom smo od obojenog papira i kolaža izradili morske valove. Ponovili smo naravno i o važnosti zaštite i čuvanja vode te o važnosti i koristi čiste i pitke vode za život na Zemlji.
U međuvremenu mnogo recikliramo. Skupljamo i dalje stari papir da zaštitimo naše šume koje nam daju kisik, skupljamo plastične čepove za UOLL te izrađujemo svakakve oblike od plastičnog i papirnatog otpada te njima ukrašavamo učionicu.