« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Video izradio: Leon Ormanec, 8.b
(Unaprijed se ispričavamo zbog nekoliko nedoličnih fotografija)
Stoti dan škole obilježava se tradicionalno u veljači u brojnim europskim zemljama, a cilj ovog projekta je okupiti učenike i učitelje osnovnih škola koji su spremni na nacionalnoj/lokalnoj razini kroz odabrane sadržaje obilježiti ovaj dan u školi.
100. dan škole
Stoti dan škole, stoti dan škole
stoti dan škole djeca vole!
Taj dan se pjeva, taj dan se pleše,
taj se dan stotine zadataka riješe.
Stotine đaka, sto učiteljica,
stotine osmijeha zari nam lica!
Stoti dan škole, stoti dan škole
stoti dan škole djeca vole!
Dan je isplaniran na način da učenici kroz vođene aktivnosti ostvaruju obrazovno-odgojne ciljeve i ishode u skladu s planom i programom, razvijaju temeljne kompetencije te samostalnim i timskim radom razvijaju socijalne i građanske vještine, znanja i stavove na osobnoj i društvenoj razini. Dan je zamišljen kao dan bez školskih udžbenika kroz igre i međupredmetne aktivnosti.
U Hrvatskoj 100. dan škole organizira Udruga Zvono preko eTwinninga.
Ove godine priključili smo se i mi, učenici i učiteljica 3. i 4. razreda PŠ Medvedička. U školu smo došli bez udžbenika, uzbuđeni i radoznali jer nismo znali što ćemo raditi. Ubrzo smo se zaigrali i zagrijali. Najprije smo brojili do 100. Toliko smo dana došli do sada u školu u 3., odnosno 4. razredu. Svatko je za sebe odlučio koji mu je događaj u ovih 100 dana bio najljepši. Uslijedilo je crtanje sebe u sadašnjosti i budućnosti – kao stogodišnjaci. Zatim smo kreirali prijevozno sredstvo kakvim će se ljudi voziti za 100 godina, ali i svoje krune koje smo ponosno nosili do kraja dana.
Zatim smo ponovili vrste riječi te je svatko za sebe napisao 100 imenica. Nakon toga smo se malo poigrali matematičku igru s kockom i pijunima, a cilj je bio što prije doći od 1 do 100. Sljedeća aktivnost je bila izrezivanje 100 crvenih srca kojima smo ukrasili pano povodom Valentinova. Nastavili smo malo igrati se riječima – postoje mnoge riječi koje u sebi već sadrže riječ STO. Zadatak je bio odgonetnuti ih u premetaljkama. Zaključili smo da ih ima jako puno, a napisali smo ih točno 100. Za kraj smo zapjevali himnu „100. dan škole“ i veseli otišli kućama.
Dan je bio drugačiji, poseban i vrlo zanimljiv.
Učiteljica Ivana Barić