« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Video izradio: Leon Ormanec, 8.b
(Unaprijed se ispričavamo zbog nekoliko nedoličnih fotografija)
PROCJENA STANJA I POTREBA U ŠKOLSKOJ GODINI 2024./2025.
Pojava novih psihoaktivnih sredstava dostupnih učenicima bez znanja i svijesti o njihovu utjecaju i štetnosti (energetska pića, nikotinske vrećice i sl.), slabo razvijene osobne i socijalne vještine učenika potrebne za odupiranje potrebi za eksperimentiranjem, za odupiranje vršnjačkom utjecaju/pritisku, sve veća pojavnost verbalnog i psihičkog nasilja, suptilnih metoda povrjeđivanja, posebno elektronskim putem, sve češće teškoće mentalnog zdravlja (pojava samoozljeđivanja), javno eksponiranje u svrhu dobivanja pažnje, zadovoljenja potreba koje nisu zadovoljene unutar obitelji i zajednice (snimanje i javno objavljivanje eksplicitnih sadržaja), slabo razvijene komunikacijske vještine učenika, tolerancija na frustraciju, nedovoljna podrška, motivacija i uključenost roditelja u proces odgoja i obrazovanja učenika.
CILJEVI PROGRAMA:
Voditelji ŠPP:
Sabina Gadanec, pedagoginja
Andreja Kos Milkić, školska liječnica
Ana Molnar, školska knjižničarka
Željka Ivandija, učiteljica prirode, kemije i biologije
Dubravka Jaković, učiteljica razredne nastave
Doroteja Plantak, logopedinja
Monika Ivančan, učiteljica razredne nastave