preskoči na sadržaj

Osnovna škola Molve

Login
ŽUPANIJSKI PROJEKTI

 

 

 

 

Tražilica - search
Kalendar - calendar
« Rujan 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

dnevni tisak, časopisi

    newspaper, journal
  

    

  

       

  

  S P O N Z O R

 

dječji i obiteljski portali

 children and family portals
 

   

   

   

   

      

   

   

Oglasna ploča
DAN ŠKOLE

Pogledajte pregled školske godine prikazan na svečanoj sjednici za Dan škole!

NAŠI OSMAŠI

      
Video izradio: Leon Ormanec, 8.b

(Unaprijed se ispričavamo zbog nekoliko nedoličnih fotografija)

EKO GRUPA

UČ. ZADRUGA "Mlin"

   

OŠ Molve - MLK - Naiva

stara molvarska jela


   old recipes from Molve

Poveznice - link

 

PROCJENA STANJA I POTREBA U ŠKOLSKOJ GODINI 2024./2025.

Pojava novih psihoaktivnih sredstava dostupnih učenicima bez znanja i svijesti o njihovu utjecaju i štetnosti (energetska pića, nikotinske vrećice i sl.), slabo razvijene osobne i socijalne vještine učenika potrebne za odupiranje potrebi za eksperimentiranjem, za odupiranje vršnjačkom utjecaju/pritisku, sve veća pojavnost verbalnog i psihičkog nasilja, suptilnih metoda povrjeđivanja, posebno elektronskim putem, sve češće teškoće mentalnog zdravlja (pojava samoozljeđivanja), javno eksponiranje u svrhu dobivanja pažnje, zadovoljenja potreba koje nisu zadovoljene unutar obitelji i zajednice (snimanje i javno objavljivanje eksplicitnih sadržaja), slabo razvijene komunikacijske vještine učenika, tolerancija na frustraciju, nedovoljna podrška, motivacija i uključenost roditelja u proces odgoja i obrazovanja učenika.

CILJEVI PROGRAMA:

  • razvoj osobnih i socijalnih vještina učenika, osnaživanje učenika
  • razvoj medijske pismenosti učenika
  • razvoj odgovornosti i brige za vlastito zdravlje
  • unaprjeđenje odnosa učenik-roditelj
  • razvoj svijesti o vlastitim emocijama, sposobnosti verbaliziranja emocija
  • ukazivanje na važnost roditeljskog sudjelovanja u odgojno-obrazovnom procesu
  • razvoj komunikacijskih vještina učenika
  • razvoj tolerancije na frustraciju
  • uvježbavanje konkretnih metoda i alata koje učenici mogu upotrijebiti u potencijalno opasnim situacijama (uživo i online), u rješavanju sukoba

Voditelji ŠPP:

Sabina Gadanec, pedagoginja

Andreja Kos Milkić, školska liječnica

Ana Molnar, školska knjižničarka

Željka Ivandija, učiteljica prirode, kemije i biologije

Dubravka Jaković, učiteljica razredne nastave

Doroteja Plantak, logopedinja

Monika Ivančan, učiteljica razredne nastave

preskoči na navigaciju