« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Video izradio: Leon Ormanec, 8.b
(Unaprijed se ispričavamo zbog nekoliko nedoličnih fotografija)
U sklopu preventivnog programa Trening životnih vještina s učenicima 3.r. PŠ Medvedička i 3./4.r. PŠ Repaš provedene su radionice kojima je bio cilj kod učenika povećati svijest o utjecaju reklama i potaknuti ih na zauzimanje kritičkog stava te im pomoći da se djelotvorno suočavaju sa zabrinutošću i stresom.
Primijećeno je da su učenici izloženi brojnim reklamama koje na njih utječu jer se vrlo često obraćaju izravno djeci. Navodili su brojne primjere takvih reklama. Reklame najčešće nastoje pobuditi ugodnu emociju koja se (nesvjesno) veže uz proizvod, stoga su učenici učili kako primijeniti metodu "stani-razmisli-kreni" u kontekstu ponašanja potrošača. U sljedećoj radionici učenici su osvješćivali metode kojima mogu smanjiti osjećaj zabrinutosti i navike koje nas čine otpornijima na stres. Uvježbali su duboko disanje kao dobar način umirivanja. Sve radionice prati dobro osmišljen priručnik koji učenici rado rješavaju.