« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Video izradio: Leon Ormanec, 8.b
(Unaprijed se ispričavamo zbog nekoliko nedoličnih fotografija)
Program Trening životnih vještina preventivni je program usmjeren na glavne socijalne i psihološke faktore koji potpomažu početak i rane faze uporabe/zloporabe sredstava ovisnosti. Naglasak je na razvoju osobnih i socijalnih vještina u svrhu osnaživanja i smanjenja motivacije za korištenje sredstava ovisnosti. Učenike se poučava asertivnosti (upotreba "ne" izjava, iznošenje zahtjeva i asertivno izražavanje prava) i načinu kako upotrijebiti tu vještinu pri odupiranju izravnom vršnjačkom pritisku da puše, piju i sl. Program se temelji na pružanju razvojno primjerenih informacija relevantnih za prevenciju ovisničkog ponašanja.
Nakon što su učiteljice Ružica Bartolić i Mirela Paša, knjižničarka Ana Molnar Šadek i pedagoginja Sabina Gadanec prošle školske godine završile edukaciju, ove su školske godine, od rujna do kraja studenog provodile spomenuti program. Provedba je uključivala i rad na priručnicima koje su učenici dobili te edukativno predavanje stručnjaka na roditeljskom sastanku. Osim toga, uključivala je rad na problemskim situacijama, uvježbavanje metoda u grupnom obliku rada i radu u paru. U trećem je razredu provedeno osam radionica, a u dva sedma razreda po šest radionica. Na kraju provedbe učenici su izvršili evaluaciju. U programu vidimo veliku vrijednost jer se učenike dodatno osnažuje, uči ih se reagirati na način da se zauzmu za sebe, a da pritom nikoga ne povrijede. Provedba programa planirana je i sljedeće školske godine.