« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Video izradio: Leon Ormanec, 8.b
(Unaprijed se ispričavamo zbog nekoliko nedoličnih fotografija)
Tijekom siječnja stručna suradnica pedagoginja nastavila je provoditi pedagoške radionice u razrednoj i predmetnoj nastavi.
Tako se razredna nastava bavila metodama rješavanja sukoba. Cilj je bio savladati vještine nenasilne komunikacije.
Osmi su razredi započeli s prvom od tri planirane radionice o upisima u srednju školu. Profesionalno usmjeravanje obuhvatilo je i predavanje savjetnice Katarine Posavec iz CISOK-a koje se održalo 30. siječnja. Učenici se potiču da razmisle o svojim vrijednostima, sposobnostima, interesima i osobinama ličnosti kako bi donijeli što realniju odluku o izboru budućeg zanimanja.
Sedmi razredi bavili su se tematikom ljudskih potreba pa su tijekom radionice raspravljali o Maslowljevoj piramidi potreba. Učili su prepoznavati vlastite i tuđe potrebe te načine zadovoljavanja istih. Poseban je naglasak stavljen na potrebe pripadanja i poštovanja.
U šestom je razredu završeno provođenje preventivnog programa Otvoreni kišobran koji je obuhvaćao četiri radionice. Govorili smo o prevenciji pušenja, pijenja alkohola i upoznavali metode kako reći ne u izazovnim situacijama kad su izloženi nagovoru društva na određene radnje.