« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Video izradio: Leon Ormanec, 8.b
(Unaprijed se ispričavamo zbog nekoliko nedoličnih fotografija)
Povodom Svjetskog dana čitanja naglas, 1. veljače, u školskoj knjižnici su učenici 3. razreda čitali i naučili nešto novo o školama diljem svijeta. Učenici trećeg razreda i inače ove školske godine provode aktivnosti vezane uz čitanje i poticanje čitanja u sklopu svog razrednog projekta „Čitanjem upoznajemo svijet“, tako da su se rado odazvali na obilježavanje Dana glasnog čitanja u knjižnici.
Svjetski dan čitanja naglas je aktivnost koju provodi organizacija LitWorld, a cilj je osvijestiti ljude kako još uvijek postoje dijelovi svijeta u kojima je razina pismenosti izrazito niska, ali je zato želja za učenjem visoka i stoga im treba i omogućiti osnovnu pismenost. Na taj dan se provode razne aktivnosti kao što su nošenje transparenata o pravu na čitanje, pisanje i govorenje preko čitanja naglas do druženja s omiljenim autorima.
Mi u školskoj knjižnici smo se upoznali sa školama diljem svijeta. Čitali smo naglas o teškim uvjetima nastave u malom mjestu u južnoameričkoj državi Peru, kako su opremljene bogatije škole, što se uči u akademskim školama, koliko dugo u internatu žive učenici jednog malog mjesta na ledenom sjeveru Rusije, što se jede u školama i još mnoštvo drugih zanimljivosti. Na kraju su učenici zaključili kako je njihova škola izvrsno opremljena i kako moraju biti zahvalni na stvarima koje su njima nadohvat ruke.