« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Video izradio: Leon Ormanec, 8.b
(Unaprijed se ispričavamo zbog nekoliko nedoličnih fotografija)
U sklopu sata medijske kulture učenici drugog razreda su u srijedu 23. svibnja posjetili školsku knjižnicu kako bi se bolje upoznali s dječjim časopisima.
Iako im je riječ „časopis“ dobro poznata, definirati ju nije lako. Što je časopis? Kako se časopis razlikuje od knjige, a i jedno i drugo ima slova, ilustracije, listove, korice, sadrži pjesme, priče ili viceve? Koja je onda razlika? Nakon mnogih ideja došli su do toga da časopisi izlaze periodično (tjedno, mjesečno, jednom godišnje,…), a zatim su i bolje proučili stalažu za periodiku i otkrili tajne pretince u kojima se skrivaju stari brojevi časopisa – bilo je to velikooo otkriće za njih .
Nadalje, knjižničarka ih je uputila i u neke tehničke stvari koje se tiču časopisa, a što bi svaki učenik trebao znati – što je naslovnica? Što iz nje saznajemo? Što zapravo znače brojevi na naslovnici (poput „rujan/listopad 2017, 1/2", „studeni 2017, 3“ i dalje)? Što je sadržaj, rubrika i članak? Kakve sadržaje pronalazimo u dječjim časopisima? Koja je razlika između časopisa za djecu i časopisa za odrasle?
Naučeno su trebali prikazati kroz nastavni listić, a na kraju su još imali vremena samostalno proučavati dječje časopise.