« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Video izradio: Leon Ormanec, 8.b
(Unaprijed se ispričavamo zbog nekoliko nedoličnih fotografija)
Na početku jednog lijepog dana četvrtka, točnije 2. studenog. knjižničarka je s punom torbom knjiga (i nekih drugih sitnica) došla u Područnu školu Medvedička na druženje s učenicima. Učiteljice su velikodušno ustupile po dva školska sata u svakom razredu, pa je bilo dosta vremena i da se nešto nauči, ali i malo zabavlja ili kreativno izražava.
Posjet je započeo s učenicima prvog i drugog razreda – svi su si posjedali na pod, a onda je započeo razgovor o knjižnici; o tome što je knjižnica, tko radi u knjižnici, čega svega ima u knjižnici, kako se moramo ponašati u knjižnici, koju oni knjižnicu posjećuju redovito (ili ona njih, kako si tko uzme J) i dr. Razgovor o svemu tome je bio i uvod u temu za drugi razred, a to su dječji časopisi. Prvašići su izradili plakat o tome što knjige vole, a što ne vole, a zatim su si oslikavali svoje straničnike. Učenici drugog razreda su proučavali dječje časopise i, nadamo se, naučili nešto novo o njima. Kako u svojem kutku za čitanje imaju brdo časopisa, sada će moći prijateljima objasniti na pravom primjeru što su naučili na druženju. Strip je sastavni dio svakog dječjeg časopisa, pa su i oni bili ilustratori i kreatori vlastitog stripa. Knjižničarka si je stripove uzela u knjižnicu i tamo ih izložila kako bi svi učenici škole vidjeli koliko su kreativni.
Učenici trećeg i četvrtog razreda su nešto stariji i ozbiljniji od svojih prijatelja u nižim razreda, pa im je i tema bila malo ozbiljnija. Oni su proučavali knjige iz referentne zbirke. Trećaši su naučili što su to enciklopedije, kakve enciklopedije postoje, kako se snalazimo po enciklopediji, a zatim su iz dobivene enciklopedije morali naći pet zanimljivosti i zapisati na papir te ga lijepo oslikati. Svrha je bila da i drugi učenici saznaju nešto novo o pticama (jer su radili s enciklopedijama o pticama), stoga se nadamo da smo i uspjeli u tome ;)… Četvrtaši su saznali kakva je to priručna zbirka i koje knjige spadaju u to te su kroz nekoliko aktivnosti usavršili svoje sposobnosti pretraživanja leksikona, rječnika i pravopisa.