preskoči na sadržaj

Osnovna škola Molve

Login
ŽUPANIJSKI PROJEKTI

 

 

 

 

Tražilica - search
Kalendar - calendar
« Veljača 2025 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

dnevni tisak, časopisi

    newspaper, journal
  

    

  

       

  

  S P O N Z O R

 

dječji i obiteljski portali

 children and family portals
 

   

   

   

   

      

   

   

Oglasna ploča
DAN ŠKOLE

Pogledajte pregled školske godine prikazan na svečanoj sjednici za Dan škole!

NAŠI OSMAŠI

      
Video izradio: Leon Ormanec, 8.b

(Unaprijed se ispričavamo zbog nekoliko nedoličnih fotografija)

EKO GRUPA

UČ. ZADRUGA "Mlin"

   

OŠ Molve - MLK - Naiva

stara molvarska jela


   old recipes from Molve

Poveznice - link

 

ABECEDA PREVENCIJE – podrška školama za ujednačavanje standarda kvalitete i sadržaja školskih preventivnih strategija

Prakticiranje preventivnih strategija u školama pridonosi socijalno-emocionalnom učenju djece i kreiranju društvene zajednice čiji članovi imaju kvalitetne međuljudske odnose, poštuju jedni druge i društvene norme, zadovoljni su, posvećeni učenju, empatični i autonomni u nenasilnom rješavanju sukoba, s razvijenom otpornošću i samopouzdanjem (Mainstone-Cotton, 2021). Radi se o složenom sustavu mjera i aktivnosti usmjerenih prema smanjivanju ili otklanjanju rizičnih činitelja i/ili posljedica njihova djelovanja te jačanja zaštitnih činitelja u područjima ključnima za razvoj, prilagodbu i sazrijevanje djece.

Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih sustavno prikuplja podatke o nasilju i ostalim neprimjerenim ponašanjima u školama. Iz podataka je razvidno kako prijave neprimjerenih ponašanja rastu kroz godine te da je potrebno sustavno djelovati na univerzalnoj razini prevencije kako bi škola uspješnije odgovorila na potrebe s kojima se svakodnevno susreće. Uloga škole je osvijestiti važnost preventivnog djelovanja, iskoristiti sve svoje raspoložive resurse i na univerzalnoj razini, koja je uhvatljiva samo u školskom okruženju, svim učenicima osigurati socijalno-emocionalno učenje slijedeći tri specifična cilja kao minimalni standard, a to su:

1. Razvoj samopoštovanja i pozitivne slike o sebi koja učeniku omogućuje prepoznavanje vlastitih sposobnosti, izražavanje osobnosti i prepoznavanje njegovog doprinosa zajednici.

2. Razvoj suradničkih socijalnih vještina koje učeniku omogućavaju stvaranje međuljudskih odnosa u kojima uspješno zadovoljava vlastite potrebe, bez ugrožavanja potreba drugih, te doprinose uzajamnom razumijevanju, podršci, osjećaju zajedništva i razvoju prijateljskih odnosa.

3. Razvoj vještina nenasilnog rješavanja sukoba koje učeniku omogućavaju čuti i razumjeti druge te dogovarati se, usklađivati i sučeljavati bez narušavanja osobnog i tuđeg integriteta.

Za svaki razred razrađene su preventivne aktivnosti za učenike i roditelje koje će provoditi razrednici, a pomoću kojih će se raditi na ostvarivanju ranije navedena tri specifična cilja u školskoj godini 2024./2025. Ukupno je za svaki razred osmišljeno 15 aktivnosti za učenike (po pet aktivnosti za svaki specifični cilj) i 2 za roditelje. 

preskoči na navigaciju