« Veljača 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Video izradio: Leon Ormanec, 8.b
(Unaprijed se ispričavamo zbog nekoliko nedoličnih fotografija)
ŠKOLE PODRŠKE: učenje za otpornost, inkluziju i mentalno zdravlje
Cilj programa ŠKOLE PODRŠKE je ujednačena podrška djeci i mladima u jačanju njihove otpornosti, socijalno-emocionalnih kompetencija i mentalnog zdravlja u školskom okruženju te podrška u učenju učenicima i učenicama iz skupina u nepovoljnom položaju. Nositelj Programa je Forum za slobodu odgoja, a partner u provedbi je Ured UNICEF-a za Hrvatsku. Školski projektni tim za provedbu Programa čine učiteljica razredne nastave Monika Ivančan, logopedinja Doroteja Plantak i pedagoginja Sabina Gadanec. Program se može realizirati kroz radionice iz zbirki „Protresi!“, „22 ideje za otpornost“ i „Tvoja supermoć“ te uz pomoć Kreativne bilježnice za učenice i učenike. U školskoj godini 2024./2025. provodit će se u 4. razredu matične škole. Nakon sudjelovanja u Programu učenice i učenici će moći:
● prepoznati svoje emocije i emotivna stanja;
● uspješnije upravljati svojim emocijama;
● primijeniti socijalno-emocionalne kompetencije;
● prepoznati kada im je potrebna podrška te ju i potražiti;
● definirati i dati primjere za psihološku otpornost na stresne i krizne situacije;
● prepoznati i opisati svoje i potrebe drugih;
● opisati što je mentalno zdravlje te kako se možemo brinuti za njega
● pokazati empatiju, suosjećanje s drugima;
● asertivno komunicirati te se zauzimati za sebe;
● mirno rješavati sukobe te timski surađivati;
● primijeniti vještine kritičkog promišljanja te suradnje;
● pokazati vještine suradničkog učenja;
● primijeniti različite metode i tehnike za učenje.