« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Video izradio: Leon Ormanec, 8.b
(Unaprijed se ispričavamo zbog nekoliko nedoličnih fotografija)
Članovi Erasmus+ tima OŠ Molve, učenici 7. i 8. razreda, sudjelovali su u nizu božićnih radionica kao dio izvannastavnih aktivnosti. Sastajali su se četiri petka zaredom, predvečer u školi, i bili zajedno svaki put više od tri školska sata. Bilo je to vrijeme koje je najbolje odgovaralo većini učenika. Njihove su voditeljice učiteljica Mirjana Kelemin i koordinatorica projekta učiteljica Marija Halaček.
Učiteljice su pripremile potrebni materijal za izradu čestitaka. Svaki je učenik na kreativan i inovativan način izradio najmanje dvije božićnonovogodišnje čestitke koristeći se različitim tehnikama izrade: kolaž, crtež, pomponi i šljokice, flis, ukrasne vrpce… Nastale su prekrasne i originalne čestitke. Svaki je učenik odabrao jednu koja je postala dio pošiljke za partnere u projektu R.I.V.E.R.S. te su one odaslane poštom u Grčku, Litvu, Slovačku, Bugarsku i Portugal. Drugu su čestitku učenici darovali jedni drugima, svojemu Tajnomu prijatelju u Erasmus+ grupi, kao tradicionalni način čestitanja Božića i Nove godine, sada već pomalo zaboravljen u ovome online vremenu.
Zadatak grupe bio je i osmisliti originalne božićne priče. Tako su nastale tri različite i originalne priče koje su, prevedene na engleski, postale dio zajedničke e-knjige s partnerima u projektu. Svaku su priču učenici i prigodno ilustrirali. Nastala je Božićna priča iz Hrvatske, Božićna basna i alegorijska priča Putovanje božićnih kuglica. Napisali su ih učenici surađujući u trima grupama, pomažući si motivacijskim riječima i crtajući ilustracije.
U finalnoj večeri zadatci za učenike bili su složeniji i svečaniji. Svoje originalne priče čitali su na engleskome jeziku, oduševljeni kako odlično zvuče. Slučajnim odabirom dobili su tajni zadatak koji su do kraja večeri trebali izvršiti, a otkrili su ga tek na kraju. Bilo je to zanimljivo i simpatično iskustvo, posebice onima koji se susreću samo u radu Erasmus+ grupe, a ne i na nastavi. Netko je trebao drugome na nečem zahvaliti, drugi se ispričati za što, treći dati kompliment, četvrti otkriti neku tajnu…
Na postavljenim „punktovima“ učenici su igrali društvene igre i razvijali svoje jezične vještine na hrvatskom i na engleskom jeziku te svakih 15 minuta mijenjali igru.
U aktivnosti talent show svatko je prikazao svoj talent i dobro nasmijao publiku. Nakon večere u školskoj kuhinji, uslijedio je i ples uz svjetla disko-kugle i zabavne božićne pjesme te svečana podjela pohvalnica za aktivno sudjelovanje u radionicama.
Ovo je prilika i da zahvalimo roditeljima što podržavaju naš rad i potiču učenike na uključivanje u rad Erasmus+ grupe. Svojim redovitim radom učenici će imati priliku i putovati k partnerima u druge zemlje, razvijati svoje vještine komunikacije na engleskom jeziku te proširivati europsku dimenziju svoje osobnosti i školovanja.