preskoči na sadržaj

Osnovna škola Molve

Login
ŽUPANIJSKI PROJEKTI

 

 

Tražilica - search
Kalendar - calendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

dnevni tisak, časopisi

    newspaper, journal
  

    

  

       

  

  S P O N Z O R

 

dječji i obiteljski portali

 children and family portals
 

   

   

   

   

      

   

   

Oglasna ploča
O KNJIGAMA

 

Povodom 11. rođendana kampanje "Čitaj mi!" i Međunarodnog dana dječje knjige (2.4.), ovogodišnja ambasadorica kampanje "Čitaj mi!" Ivana Guljašević Kuman, snimila je video prilog.

Pogledajte ga klikom na fotografiju iznad! 

 

R.I.V.E.R.S.

      
 

EKO GRUPA

UČ. ZADRUGA "Mlin"

   

OŠ Molve - MLK - Naiva

stara molvarska jela


   old recipes from Molve

Poveznice - link

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
OSNOVNA ŠKOLA MOLVE U NOVOME ERASMUS+ PROJEKTU
Autor: Ivan Jaković, 5. 9. 2018.

               Projekt nosi naziv R.A.I.N.B.O.W. - Reading Awakens Imagination, Nourishes Brain, Opens Worlds – u prijevodu Čitanje budi imaginaciju, hrani um, otvara svjetove.

Glavne značajke projekta

Ovaj je projekt naš način naglašavanja važnosti čitanja danas, ne samo kao sredstva osobnog razvoja ili razonode, nego i kao način promoviranja prioriteta i vrijednosti koje se odnose na širu europsku zajednicu u kojoj živimo i radimo. Projekt je osmišljen od strane učitelja koji dolaze iz Španjolske, Hrvatske, Finske, Njemačke, Grčke i Poljske. Učitelji navedenih zemalja postali su novi partneri Osnovne škole Molve. Koordinator dolazi iz Španjolske, na čijoj je nacionalnoj listi Erasmus+ projekata R.A.I.N.B.O.W. osvojio 11. mjesto od ukupno 410 prijavljenih.

Projekt će trajati dvije godine, počevši s 1. 9. 2018., uz koordinatoricu učiteljicu engleskog jezika Mirjanu Kelemin i potporu svih djelatnika škole i lokalne zajednice. Upravo je Osnovna škola Molve prvi domaćin svim partnerima, i to već u prosincu.


Istaknute potrebe u školama partnerima u skladu su s tri glavne osi predefinirane za Erasmus + projekte: 

1. unaprijediti vještine čitanja i zanimanje za čitanje, promicati stjecanje vještina i sposobnosti za sve uključene sudionike. 

2. promicati socijalnu uključenost, toleranciju i razumijevanje među kulturama, usredotočujući se na društvenu i obrazovnu vrijednost europske kulturne baštine. Suočiti se s ksenofobičnim stavovima, stvoriti mreže suradnje i ojačati europski duh.

 3. podijeliti najbolju praksu i metode u poučavanju i učenju, poboljšati jezik i ICT vještine, razmjenjivati ​​inovativne aktivnosti i metode te promicati profesionalni razvoj nastavnika. 

       Protagonisti u projektu su učenici od 10 do 14 godina, od kojih će se odabrati sudionici mobilnosti; njihova će zadaća biti prisustvovati mobilnosti i biti domaćin svojim vršnjacima iz drugih zemalja. Projekt će uključivati ​​i učenike koji se suočavaju različite preprekama u životu (ekonomskim, socijalnim, zdravstvenim, obrazovnim). Svi će učitelji podržavati projektne aktivnosti, od kojih neki izravno, a neki indirektno kroz uključivanje tema projekta u nastavne planove i programe pojedinog razreda. 

 

Utjecaj

Projekt „Rainbow“ će raspršiti svoj utjecaj u različitim smjerovima. Na učenike će ostaviti značajan trag u nastavku njihova obrazovanja i osobnoga rasta: osnažit će vještine komuniciranja na engleskom jeziku, pružit će im uvid u druge kulture i običaje kao i u različitost školstva u stranim zemljama te ih poučiti različitim metodama čitanja. Učenicima i njihovim obiteljima projekt će otvoriti vidike prema ljudima u drugim zemljama EU  s obzirom na socijalne, međukulturne i druge razlike, s posebnim naglaskom na upoznavanje kulturnih obilježja zemalja partnera u godini posvećenoj europskoj kulturnoj baštini. Učitelji će razvijati svoje profesionalne i osobne vještine potrebne za napredak u suvremenom društvu: surađujući s drugim školama upoznat će različite obrazovne politike i prakse, poboljšat će svoje IKT vještine, moći primjenjivati novonaučene metode rada, dogovarati job shadowing i nove projekte, pomagati u implementaciji europske dimenzije u razvojni plan svojih škola i drugo. Provođenje projekta će značajno utjecati i na drugo školsko osoblje koje će moći kvalitetnije upravljati projektnim zadacima (ravnatelj, računovođa, pedagog) te ostvarivati konstantnu suradnju s lokalnom zajednicom kojoj ovaj projekt nosi promociju i povezivanje važnih stupova društva: škola-roditelji- lokalna zajednica-europske institucije.

 

Rezultati

Rezultati će biti trajan trag projektnih aktivnosti. Nastajat će postupno, prema planiranim modulima, a koristit će se tijekom projekta, ali i nakon njegova završetka. Spomenimo neke: eTwinning projekt, e-book, web stranica projekta, razlikovni rječnik, organiziran čitateljski klub, živa knjižnica i drugo. Međutim, važni su i indirektni rezultati projekta koji će se očitovati na osobnoj razini svakog sudionika. Takvi se rezultati odnose na osobni rast i razvoj vještina, sposobnosti, stavova i vrijednosti koje će sudionici stjecati tijekom provođenja projekta. Uvažavanje i socijalna inkluzija su neke od vrijednosti koje posebno želimo poticati i njegovati. S obzirom na jednu od glavnih tema projekta – čitanje – nadamo se da će jedan od važnijih rezultata projekta biti veći broj čitatelja u školskim i gradskim knjižnicama, koji će sve više čitati iz znatiželje i užitka, a ne samo iz potrebe. Naglašavamo da Hrvatska kao zemlja partner u ovome projektu ima poseban interes radi nedavno usvojene Strategije za poticanje čitanja čije geslo glasi: „Čitajmo da ne ostanemo bez riječi!“

Dugoročna korist

Osnovna škola Molve ovim projektom potvrđuje svoju viziju nastavljanja internacionalizacije škole – nove EU  projekte i projektne aktivnosti koje donose vrlo važne veze u domovini i inozemstvu. Nakon uspješno završenih dvaju projekata (Comenius i Erasmus+ KA1), uključenost učenika u najnoviji projekt osigurat će im nova iskustva i kompetencije važne za nastavak školovanja te će ih  moći primjenjivati na budućim projektima u novim školama koje će pohađati.

Očekujemo pozitivnu popularizaciju čitanja koje će postati IN. S obzirom da će na svakoj mobilnosti učenici upoznati jednog književnika, nadamo se da će u budućnosti posezati za novim knjigama tih autora i pridružiti se čitateljskim klubovima.

Nastava će biti osuvremenjena novim metodama rada, učitelji će biti potaknuti na nastavak razvijanja komunikacijiskih i IKT  vještina, a rezultati projekta bit će promovirani na važnim stranicama poput School Education Gatewaja, eTwinninga i službenih stranica nacionalnih portala za škole. Osigurat će se održivost projekta i njegovih ostvarenih ciljeva.

 



Izvor: Marija Halaček, prof.


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju