Preventivni programi
PROCJENA STANJA I POTREBA: pojava psihoaktivnih sredstava dostupnih učenicima bez znanja i svijesti o njihovu utjecaju i štetnosti (energetska pića, nikotinske vrećice i sl.), slabo razvijene socijalno-emocionalne vještine učenika potrebne za odupiranje potrebi za eksperimentiranjem, za odupiranje vršnjačkom utjecaju/pritisku, sve veća pojavnost verbalnog, psihičkog i elektroničkog nasilja, sve češće teškoće mentalnog zdravlja (pojava samoozljeđivanja), pojava poremećaja hranjenja, slabo razvijene komunikacijske vještine učenika, smanjena tolerancija na frustraciju, nedovoljna podrška, motivacija i uključenost roditelja u proces odgoja i obrazovanja učenika
CILJEVI PROGRAMA:
- razvoj socijalno-emocionalnih vještina učenika, osnaživanje učenika
- razvoj samopoštovanja i pozitivne slike o sebi
- razvoj medijske pismenosti učenika
- razvoj odgovornosti i brige za vlastito zdravlje
- unapređenje odnosa učenik-roditelj
- razvoj svijesti o vlastitim emocijama, sposobnosti verbaliziranja emocija
- ukazivanje na važnost roditeljskog sudjelovanja u odgojno-obrazovnom procesu
- razvoj komunikacijskih vještina učenika
- razvoj tolerancije na frustraciju
- uvježbavanje konkretnih metoda i alata koje učenici mogu upotrijebiti u potencijalno opasnim situacijama (uživo i online), u rješavanju sukoba
Voditelji ŠPP:
Sabina Gadanec, pedagoginja
Andreja Kos Milkić, školska liječnica
Ana Molnar, školska knjižničarka
Željka Ivandija, učiteljica prirode, kemije i biologije
Dubravka Jaković, učiteljica razredne nastave
Doroteja Plantak, logopedinja
Monika Ivančan, učiteljica razredne nastave
Programi koji se provode u školi:
