Datum objave: 23. prosinca 2024.

TRENING ŽIVOTNIH VJEŠTINA

Nositelj preventivnog programa koji je ove školske godine uveden u sve razredne odjele od 3. do 7. razreda je Zavod za javno zdravstvo Koprivničko-križevačke županije u partnerstvu sa Zajednicom klubova liječenih alkoholičara Koprivničko-križevačke županije

Cilj programa je osnaživanje djece i mladih usvajanjem zdravih stilova života i socijalnih vještina za sprječavanje rizičnog ponašanja vezanog uz eksperimentiranje sa sredstvima ovisnosti, uključujući ponašajne ovisnosti. To je znanstveno utemeljen program usmjeren na univerzalnu prevenciju ovisnosti kod djece i mladih putem aktivnog uvježbavanja vještina neophodnih za uspješno suočavanje s različitim životnim izazovima. Radionice provode razrednici i stručni suradnici na satu razrednika prema strukturiranim priručnicima i unaprijed zadanim temama.

Priručnici upućuju na znakove rizičnih ponašanja, a to su:

•        pad školskog uspjeha, nezainteresiranost za školske obaveze, neopravdani izostanci s nastave

•        emocionalna razdražljivost, uznemirenost, učestali ispadi ljutnje, nasilničko ponašanje

•        teškoće spavanja

•        teškoće u koncentraciji i pamćenju

•        smanjeno zanimanje za prijašnje aktivnosti

Učenici dobro prihvaćaju radionice jer im aktivnosti daju mogućnost izražavanja različitim metodama (rasprave, grupni rad, rad u paru, igra uloga, radni listići, rebusi, prikaz situacija i sl.), a popraćene su vizualno i metodički dobro osmišljenim radnim bilježnicama.

Pročitajte još

POZIVAMO VAS NA KUKURIČEK!

POZIVAMO VAS NA KUKURIČEK!

Tim učitelja i učenika Osnovne škole Molve osmislio je autorsku pjesmu s kojom će nastupiti na međunarodnom dječjem glazbenom festivalu „Kukuriček“ u Đurđevcu. Pozivamo vas da u subotu 7. lipnja u 18 sati u sportskoj dvorani Strukovne škole Đurđevac podržite naše...

S(P)RETNO U PETI

S(P)RETNO U PETI

Izvor: Sabina Gadanec, školska pedagoginja / I ove školske godine provodi se projekt S(p)retno u peti kojem je cilj osnaživanje učenika 4. razreda, smanjivanje osjećaja zabrinutosti i nepoznanica vezanih uz prijelaz iz razredne u predmetnu...

Skip to content