Datum objave: 31. ožujka 2025.

ŠKOLA PLIVANJA

Izvor: Željka Čerepinko, učiteljica 3. razreda /

U terminu od 24.3. do 28.3.2025. u poslijepodnevnim satima od 10:30 do 16:30 sati održavala se Obuka neplivača za polaznike trećih razreda. Obuku neplivača polazilo je ukupno 17 učenika 3. razreda Osnovne škole Molve uključujući i područne škole Repaš i Medvedička.

Učenici su prisustvovali na inicijalnom provjeravanju 24.3.2025., a na finalnom provjeravanju 28.3.2025. godine te postigli sljedeće rezultate. Od 17 učenika koji su sudjelovali u programu Obuke neplivača 16 ih je pristupilo finalnom mjerenju: 10 učenika dobilo je diplomu za završen 5. stupanj – plivač, niti jedan učenik za završen 4. stupanj, 4 učenika za završen 3. stupanj, 2 učenika za završen 2. stupanj i niti jedan učenik za završen 1. stupanj koji spadaju u kategoriju neplivača različitih razina savladavanja zadataka. Lošije rezultate postigla su djeca koja u dvadeset satnom programu Obuke neplivača nisu uspjela savladati strah.

Provoditelji programa bili su Goran Rihtarić, profesor kineziologije i Lana Kovač, profesor kineziologije.

Učenici su zadnji dan dobili priznanja o svladavanju određenog stupnja znanja plivanja.

Dodjela priznanja o svladanosti određenog stupnja znanja plivanja ne smije se shvatiti i prihvatiti kao da je gotovo s učenjem plivanja. Naprotiv, potencijalne plivače treba uputiti da je učenje plivanja proces, štoviše kod novih plivača treba stvoriti uvjerenje prema kojem čovjek nikad ne zna tako dobro plivati da u znanju plivanja ne bi mogao i dalje napredovati.

Pročitajte još

POZIVAMO VAS NA KUKURIČEK!

POZIVAMO VAS NA KUKURIČEK!

Tim učitelja i učenika Osnovne škole Molve osmislio je autorsku pjesmu s kojom će nastupiti na međunarodnom dječjem glazbenom festivalu „Kukuriček“ u Đurđevcu. Pozivamo vas da u subotu 7. lipnja u 18 sati u sportskoj dvorani Strukovne škole Đurđevac podržite naše...

S(P)RETNO U PETI

S(P)RETNO U PETI

Izvor: Sabina Gadanec, školska pedagoginja / I ove školske godine provodi se projekt S(p)retno u peti kojem je cilj osnaživanje učenika 4. razreda, smanjivanje osjećaja zabrinutosti i nepoznanica vezanih uz prijelaz iz razredne u predmetnu...

Skip to content