Poštovani roditelji/skrbnici!
Upisi u prvi razred osnovne škole provode se elektroničkim putem, korištenjem Nacionalnog informacijskog sustava upisa u osnovne škole. Putem poveznice https://osnovne.e-upisi.hr/ potrebno je podnijeti prijavu za upis svoga djeteta u 1. razred osnovne škole vodeći računa o sljedećim rokovima:
– zahtjevi za redovne upise podnose se od 15. veljače do 15. ožujka 2025.
– zahtjevi za redovne upise za djecu s utvrđenim teškoćama u razvoju (ako dijete ima nalaze i mišljenja odgovarajućih stručnjaka i/ili nalaz i mišljenje jedinstvenog tijela vještačenja) podnose se od 1. veljače do 15. travnja 2025.
– zahtjevi za prijevremene upise (ako dijete do 31. ožujka tekuće godine nema navršenih šest godina života) podnose se od 15. veljače do 31. ožujka 2025.
– zahtjevi za privremeno oslobađanje od upisa (za dijete kojemu je zdravlje teško oštećeno ili ima višestruke teškoće, uz medicinsku dokumentaciju/nalaze koji to sugeriraju) podnose se od 15. veljače do 31. ožujka 2025. To nije odgoda upisa!
Važno!!! Roditelji/skrbnici koji smatraju da je za njihovo dijete potrebna odgoda upisa također popunjavaju zahtjev za redovni upis, a školsko povjerenstvo će pri pregledu procijeniti je li djetetu odgoda potrebna. Povjerenstvo provodi preglede i procjene
psihofizičkog stanja djeteta u školi i u ambulanti školske medicine. Ako se na pregledu utvrdi da dijete nije postiglo stupanj zrelosti koji mu je potreban za praćenje i izvršenje školskih obveza, povjerenstvo može predložiti da se dijete ne upiše u prvi razred u toj školskoj godini.
Prijavom u sustav roditeljima će biti vidljivi opći podaci o djetetu te škola na čijoj se listi školskih obveznika dijete nalazi prema mjestu prebivališta, odnosno boravišta. Odmah po podnošenju prijave roditelji će moći odabrati mogućnosti koje im se nude u dodijeljenoj školi, npr. izborne predmete. Također, ako imaju razloga za to, roditelji će prilikom podnošenja prijave moći izraziti želju za upis u drugu školu od one kojoj dijete pripada prema upisnom području.
S obzirom na to da se u sustav za elektroničke upise u osnovne škole ulazi preko portala e-Građani, roditeljima koji nemaju vjerodajnice potrebne za ulazak u portal preporučamo da podnesu zahtjev za dobivanje certifikata/tokena u FINA-i ili u banci u kojoj imaju otvoren račun te da spremno dočekaju početak podnošenja prijava.
Tijekom veljače u Osnovnoj školi Molve bit će proveden roditeljski sastanak na kojem će biti podijeljeni termini pregleda i upisa. Roditelji će biti obaviješteni o terminu sastanka.
Ako imate dodatnih pitanja, slobodno nam se obratite.