Sklopom od pet radionica koje se ove školske godine provode u petom razredu na temu asertivne komunikacije uživo i virtualno želi se utjecati na razvoj komunikacijskih i socijalnih vještina učenika te na preuzimanje odgovornosti za vlastito ponašanje. Učenici će nakon radionica biti sposobni definirati pojam asertivnosti, prepoznati i razlikovati pasivnu, agresivnu i asertivnu komunikaciju u online i offline svijetu, izraziti se koristeći „JA” poruke, prosuđivati o adekvatnim načinima upućivanja i prihvaćanja kritika, primijeniti asertivnu komunikaciju u svakodnevnim situacijama. Kroz primjere vlastitih i izmišljenih situacija, igra uloga, rasprava učenici će osvještavati vlastiti stil komunikacije kojim se služe i kad komuniciraju na društvenim mrežama.
“TIŠINA NAKON GLAZBE – OPROŠTAJ OD UČITELJA”
S velikom tugom i nevjericom opraštamo se od našeg dragog kolege i prijatelja učitelja Dražena Štefana, koji nas je iznenada napustio. Dražen je bio učitelj glazbene kulture u našoj školi od davne 1989. godine. Tijekom desetljeća rada, oblikovao je brojne mlade duše i...