Sklopom od pet radionica koje se ove školske godine provode u petom razredu na temu asertivne komunikacije uživo i virtualno želi se utjecati na razvoj komunikacijskih i socijalnih vještina učenika te na preuzimanje odgovornosti za vlastito ponašanje. Učenici će nakon radionica biti sposobni definirati pojam asertivnosti, prepoznati i razlikovati pasivnu, agresivnu i asertivnu komunikaciju u online i offline svijetu, izraziti se koristeći „JA” poruke, prosuđivati o adekvatnim načinima upućivanja i prihvaćanja kritika, primijeniti asertivnu komunikaciju u svakodnevnim situacijama. Kroz primjere vlastitih i izmišljenih situacija, igra uloga, rasprava učenici će osvještavati vlastiti stil komunikacije kojim se služe i kad komuniciraju na društvenim mrežama.
POPIS DRUGIH OBRAZOVNIH MATERIJALA U ŠK. GOD. 2025./26.
Poštovani roditelji, u privitcima se nalaze popisi drugih obrazovnih materijala za razrednu i predmetnu nastavu za školsku godinu 2025./2026. Učenici s teškoćama u razvoju (prema Rješenju Upravnog odjela) obvezni su za nastavne predmete koje polaze prema...