Sklopom od pet radionica koje se ove školske godine provode u petom razredu na temu asertivne komunikacije uživo i virtualno želi se utjecati na razvoj komunikacijskih i socijalnih vještina učenika te na preuzimanje odgovornosti za vlastito ponašanje. Učenici će nakon radionica biti sposobni definirati pojam asertivnosti, prepoznati i razlikovati pasivnu, agresivnu i asertivnu komunikaciju u online i offline svijetu, izraziti se koristeći „JA” poruke, prosuđivati o adekvatnim načinima upućivanja i prihvaćanja kritika, primijeniti asertivnu komunikaciju u svakodnevnim situacijama. Kroz primjere vlastitih i izmišljenih situacija, igra uloga, rasprava učenici će osvještavati vlastiti stil komunikacije kojim se služe i kad komuniciraju na društvenim mrežama.
BILI SMO NA DRŽAVNOM LIDRANU!
Izvor: Marija Halaček, učiteljica hrvatskog jezika / Državna razina smotre LiDraNo održala se od 5. do 9. svibnja u Vinkovcima. Osnovnu školu Molve predstavljalo je čak desetero učenika sa svojim učiteljicama. Bila je posebna čast predstavljati školu u čak dvije...