Učenici drugog razreda matične škole sudjeluju u sklopu radionica na temu Empatija (U tuđim cipelama). Dosad su provedene aktivnosti poput Osjećajnih stolica, Sretne loptice gdje su učenici pokretom, a onda i verbalno iskazivali kako se trenutno osjećaju u svom razredu. Na post it papiriće pisali su koje ih situacije u razredu rastužuju, ljute ili im izazivaju neke druge neugodne osjećaje. Potom su osvještavali koja ponašanja dovode do takvih emocionalnih stanja, a koja bi ponašanja mogla njihov razred učiniti boljim mjestom. U aktivnosti Kako bi tebi bilo kad… učenici su se zamišljali u pročitanim situacijama te svoj osjećaj crtali ili ispisivali na papirić koji su potom pokazivali ostalim učenicima u razredu. Razderano srce bila je aktivnost u kojoj smo čitali priču u kojoj jedan dječak doživljava ružne situacije i biva povrijeđen tijekom dana. Svaki neugodan osjećaj učenici su signalizirali palcem dolje, a učenica koja se dobrovoljno javila tada je otkinula dio papirnatog srca. Cilj navedenih aktivnosti je razvoj empatije, senzibilizacija na učinke ismijavanja, isključivanja iz društva, vrijeđanja i ostalih neprihvatljivih ponašanja, prepoznavanje i suočavanje s vlastitim osjećajima i osjećajima drugih.
Izvor: Sabina Gadanec, pedagoginja