2012-04-11 12:28:25

TURISTIČKO-PROMOTIVNI PROJEKT UČENIKA 5.a RAZREDA

DOĐITE U MOLVE- SRCE PODRAVINE!

                 POHVALJEN  I POSLAN  NA DRŽAVNU SMOTRU PROJEKATA

Učenice 5.a razreda Osnovne škole Molve, Helena Ivančan, Velina Kopričanec,

 Ana Lončar i Lorena Vincek  sudjelovanjem  na Županijskoj smotri projekata Građanski odgoj, 30. ožujka 2012. u Koprivnici, izborile su prezentaciju razrednog projekta na Državnoj smotri u Zagrebu.

Peti a razred osmislio je i proveo projekt „Dođite u molve- srce Podravine!“.

Projekt je iz područja građanskog odgoja,  Nacionalnog programa odgoja i obrazovanja za ljudska prava i demokratsko građanstvo

Ponukani problemom naše lokalne zajednice, a to je premala  promocija molvarskog turizma promišljali su i krenuli u akcije. Cilj  je bio provesti, kroz tematska područja kao što su kulturna baština, kulturne vrijednosti i stvaralaštvo, razvoj zavičajnog identiteta i poduzetničke kompetencije te građanski odgoj,  turističko promotivni projekt  koji bi poboljšao  promociju turističke ponude Molva.

Uvidjeli su problem, pokušali su  i uspjeli  osvijestiti mještane, općinsku vlast i Turističku zajednicu Molve  o potrebi većeg angažiranja oko turističkog promoviranja  Molva i ponude suvenira.

U suradnji s općinskim načelnikom, članovima Turističke zajednice i mještanima  uvidjeli su da postoje mnogi nedostaci i da je angažiranje u turističko-promotivnom području premalo.

Proučili su  zakonske odredbe i državne i lokalne, ljudska prava i Ustav Republike Hrvatske i iz njih su saznali da svatko ima pravo davati prijedloge javnim tijelima i da svatko ima pravo na slobodu  mišljenja i izražavanja misli. Vođeni tim ustavnim pravima istraživali su problem. Saznali su da nitko do sada nije izradio neku turističku ponudu za posjet Molvama i promovirao je da privuče posjetitelje u naše mjesto. Molve su višestruki dobitnik  europske nagrade Srebrni cvijet za  najuređenije manje mjesto kontinentalno  Europe, Marijansko svetište i dobitnik „Zlatnog Interstasa“ međunarodne nagrade za izvanrednu promociju hrvatskog turizma na Europskom nivou, a nemaju razrađenu turističku promociju da to pokažu i  zainteresiraju turiste.

Isto tako premalo je i suvenira. Postoje reklamni letci te nekoliko suvenira tipa penkala, karata, molvarskih pisanica, magnetića s prikazom crkve, a  makete mlina i lutke u narodnoj nošnji  više nema u ponudi kao i  razglednice Molva.

         Smatramo da   bi trebalo  više razvijati razne oblike turizma tipa kulturnog, seoskog, lovnog, školskog, hodočasničkog i slično za što u Molvama ima velikog potencijala, ali nema razrađenog modela. Imamo mnogo toga za pokazati i ponuditi, a u prilog tome idu i informacije o posjećenosti Molva (hodočasnici, učenici, umirovljenici…).

Ljudi su danas zainteresirani za posjet malim mjestima okruženim prekrasnom prirodom s novim i drugačijim ponudama, a Molve su upravo to što se traži.

Učenici su predložili što bi sve moglo unaprijediti turističku ponudu. Odlučili su osmisliti turističku ponudu za jednodnevni posjet Molvama i izraditi razglednicu Molva.

Proveli su  anketu o potrebi poboljšavanja  promocije  turističke ponude Molva i osmišljavanja turističke ponude za naše mjesto te izrade razglednice.


Osnovna škola Molve